بازدید 4299
۳

کره شمالی: می‌خواهیم با آمریکا به توازن قوا برسیم

کد خبر: ۷۳۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴ 16 September 2017
خبرگزاری دولتی کره شمالی در نخستین ساعات روز شنبه نوشت: هدف نهایی ما، رسیدن به توازن واقعی قوا با آمریکا و وضعیتی است که سران این کشور جرئت نکنند درباره گزینه نظامی صحبت کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، کره شمالی روز جمعه موشکی را آزمایش کرد که برای دومین بار در هفته‌های گذشته، از حریم هوایی ژاپن گذشت و موجب وحشت ساکنان این کشور شد.
 
پیونگ یانگ سه هفته پیش نیز دست به یک آزمایش موشکی مشابه زده بود. این کشور به تازگی ششمین آزمایش هسته‌ای و نخستین آزمایش موشک‌های قاره پیمای خود را با موفقیت به سرانجام رساند و موجب نگرانی آمریکا و متحدانش در منطقه شد.
 
شورای امنیت شدیدترین تحریم‌ها را برضد کره شمالی اعمال کرده است. این نهاد پس از آزمایش موشک‌های قاره‌پیمای کره شمالی، قطعنامه‌ای را تصویب کرد که درآمد پیونگ یانگ از محل صادرات را نزدیک به یک سوم کاهش می‌داد.
 
قطعنامه جدید شورای امنیت هم که هفته گذشته تصویب شد، سقفی برای صادرات نفت و گاز به کره شمالی در نظر می‌گیرد و واردات منسوجات از این کشور را ممنوع می‌کند؛ موضوعی که پیش بینی می‌شود آسیب‌های جدی به صنعت و زندگی روزمره مردم کره شمالی وارد کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
درود بر شما ان موق روی اسایش را می بنید
به قول احمدی نژاد این تحریم ها کاغذ پاره ست
بازنده است پول مردم را به مشتی دلال میده و بعد دوپاش هوا میره.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی