بازدید 7657
۲

دانش‌ آموخته دکترا یک میلیون دلار هزینه دارد

کد خبر: ۷۲۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 04 September 2017
معاون جهاددانشگاهی و رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان می‌گوید: در حالی نزدیک به ۶۰ هزار دانش‌ آموخته دکترا در کشور داریم، تنها ۲۰۰۰ نفر در سال جذب هیات علمی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، محمدصادق بیجندی در چهل و سومین نشست علمی ـ تخصصی ستفا که با حضور معاون اشتغال وزیر کار برگزار شد، گفت: متاسفانه در طرح اشتغال فراگیر، جای وزارت علوم خالی است. وزارت کار مسئولیت اشتغال را پذیرفته است و همه باید همت کنیم و به کمک وزارت کار بیاییم.

وی گفت: طرح اشتغال فراگیر کار بزرگی است که وزارت کار شروع کرده و به جای اینکه باری باشیم باید یاری دهنده وزارت کار باشیم.

معاون جهاددانشگاهی در عین حال با اشاره به هزیینه تربیت دانش آموخته دکترا، ‌ گفت: بنابر اعلام معاونت علمی ـ فناوری ریاست جمهوری تربیت دانش آموخته دکترا از آموزش عمومی تا دکترا یک میلیون دلار هزینه دارد ولی با وجود آنکه نزدیک به ۶۰ هزار دانش آموخته دکترا در کشور داریم، سالی تنها ۲۰۰۰ نفر جذب هیات علمی می‌شوند.

وی گفت: وزارت علوم اولویت اول جامعه ما نیست و خطای وزارت علوم بر وزارت کار تحمیل می‌شود، وزارت علوم می گوید کار ما فقط آموزش است در حالی که وزارت علوم باید دانش آموخته با دانش و نگرش و مهارت تربیت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۲
یه چیزی شنیده این برادر گرامی. به قول معروف یه چیزی بگو که بگنجه. آخه دانشحوی دکترایی که حقوقی نمی گیره، برای هر امکاناتی هم باید پول پرداخت کنه، آزمایشگاه مجهزی هم که خدا را شکر وجود نداره، چه خرجی داره. خرجش یه کامپیوتره، یه فضای کار (اگه موجود باشه) و یه هزینه استاد (که خدا را شکر اکثرشون هم تعطیلند و هیچ کمکی نمی کنند).
یک میلیون دلار را را یا واقعا نمی فهمه چقدره و یا مثل بقیه می خواسته یه حرف دهان پر کن برنه. یعنی واقعا یه دانشچوی دکترا برای کشور سه میلیارد و هشتصدو پنجاه میلیون تومان هزینه داره؟ برادر عزیزم یه کم به عددهایی که می گویید فکر کنید ...
اقای مسئول بنده شخصا مدرک دکترام رو پشت نویسی میکنم و تحویل میدهم لطفا لطف کرده به جاش همون 1 میلیون دلار رو به بنده بدهید!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی