بازدید 28865
فوتو نیوز «تابناک»؛

ادعای رخ دادن «قصور پزشکی» در پرونده حمید صفت/دفاع مطهری از پسر عارف

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم. چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۲۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 22 August 2017
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۰
دیگه این قصور پزشکی هم شده مضحکه .
هر اتفاقی تو این مملکت میفته میگن قصور پزشکی بوده!!!
حرکتی در مجلس انجام داده اند و نه تنها حاضر به عذر خواهی نیستند بلکه توهین به خبرنگاران هم می کنند و بدتر از آن می خواهند خبرنگاران را محدود کنند تا هر کاری که دلشان می خواهد در مجلس انجام بدهند !!!!!!!!!!!!!!!!!!
مدل جدید کاسبی ! هر کسی فوت کرد علی الحساب یک ادعای قصور پرشکی از خودشان در می کنند ( به قول مهران مدیری ) شاید گرفت و چند تومنی کاسب شدند
با سلام مگر آقای نجفی ناراحتی قلبی نداشت،مگر به همین دلیل از مسیولین قبلی کنار نکشید پس بار مسیولین مدیریت شهر تهران را که به اندازه یک کشور ابعاد دارد چگونه بدوش خواهد کشید، ضمنا پیشنهاد میکنم نهاد مربوطه مثل مجلس مصوبه ای داشته باشد تا شهردار تهران در زمان تصدی شهرداری کاندید ریاست جمهوری نشود
آقای مطهری با این اظهار نظرها برایتان متاسفم
این آقازاده ها نمک رسانه ها هستند.زیاد بهشون سخت نگیرید صفای باطنشون!!! بهم میریزه و شور میشن.
بجای تغییر رفتار و منش نمایندگان و حفظ شان و منزلت خود ،تقاضای محدودیت عکسان را دارند؟
همیشه پای یک پزشک در میان است
چه بسا تقصیر خود مقتول بوده که سرش رو محکم کوبیده به گلدون !!!
در مورد پرونده آقای صفت یه چیز رو من متوجه نمیشم اونم اینکه چطور میشه برادر ایشون از امریکا زنگ میزنه و خبر ضرب و شتم مادرشون رو در ایران به ایشون میده مگه مادر ایشون نمیتونست مستقیم اطلاع رسانی کنه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار