بازدید 6246

لغو ممنوعیت ورود وسایل الکترونیکی در پروازهای آمریکا

به گفته هواپیمایی های امارات و ترکیش، ایالات متحده آمریکا به ممنوعیت ورود لپ تاپ ها و دیگر وسایل الکترونیکی بزرگ به داخل کابین هواپیما در پروازهای ایالات متحده از دبی و استانبول، پایان بخشید.
کد خبر: ۷۰۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 05 July 2017
به گفته هواپیمایی های امارات و ترکیش، ایالات متحده آمریکا به ممنوعیت ورود لپ تاپ ها و دیگر وسایل الکترونیکی بزرگ به داخل کابین هواپیما در پروازهای ایالات متحده از دبی و استانبول، پایان بخشید.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، این تصمیم در حالی گرفته شده است که سه روز پیش، ممنوعیت ورود لپ تاپ ها و دیگر وسایل الکترونیکی بزرگ به داخل کابین هواپیما، بر روی پرواز های هواپیمایی اتحاد که از ابوظبی قطر به مقصد آمریکا پرواز می کنند، اعمال می شود.

لغو ممنوعیت ورود وسایل الکترونیکی در پرواز های آمریکا

هواپیمایی ترکیش در توییر نوشت: "مسافران عزیز، به پرواز ما به سمت ایالات متحده خوش آمدید. لطفا کمربند ایمنی خود را ببندید و از دستگاه های الکترونیکی خود لذت ببرید."

احمد ارسلان، وزیر حمل و نقل ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد که ممنوعیت حمل دستگاه های پروازی از استانبول به ایالات متحده، روز چهارشنبه لغو خواهد شد.

همچنین رییس اجرایی ترکیش اعلام کرد که این شرکت انتظار دارد ممنوعیت مشابهی که بر روی پرواز های بریتانیا وجود دارد نیز به زودی لغو گردد.

این ممنوعیت ها توسط دولت دونالد ترامپ در ماه مارس بر روی ده فرودگاه هشت کشور (مصر، مراکش، اردن، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، کویت، قطر و ترکیه) تحمیل شد. مقامات آمریکایی واهمه داشتند که در دستگاه های الکترونیکی مواد منفجره جاسازی  شده باشد.

بعد از آن بود که انگلستان ممنوعیت مشابهی بر روی پروازها اعمال کرد، ولی دوبی و ابوظبی مشمول آن نمی شدند.

هواپیمایی عربستان سعودی (سعودیا) انتظار دارد که مقامات آمریکایی تا ۱۹ جولای به هواپیماهایی که از جده و ریاض به آمریکا می روند نیز اجازه ورود وسایل الکترونیکی را بدهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار