بازدید 10048

آخرین تغییرات در لیست امید اصلاحات

کد خبر: ۶۹۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴ 16 May 2017
سخنگوی لیست امید اصلاحات از تغییر سه عضو این لیست در پی انصراف تعدادی از افراد خبر داد و گفت: تا آخر راه این لیست می‌ماند و انصراف نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی تندگویان با بیان اینکه در پی انصراف آقایان رجایی، حقانی و سلیمی از حضور در انتخابات شورای شهر، آقایان مناف هاشمی، مختاباد و سید فاضل رئوف جایگزین این افراد شدند، در مورد احتمال انصراف تعداد دیگری از این لیست  گفت: باید بگویم که ساعت 12 امروز مهلت انصراف قانونی به اتمام رسیده است و هر کسی که از این به بعد انصراف دهد کد و نامش در لیست‌های درج شده در پای صندوق‌ها خواهد آمد اما تمهیدات لازم برای جایگزینی افراد اندیشیده شده است.

وی گفت: برآیند ما این است که در پی واکنش‌های منفی که پس از انتشار لیست امید ایجاد شد، باید یک لیست اصلاح طلب دیگر ایجاد می‌شد تا قدرت انتخاب مردم از میان اصلاح طلبان بالا رود تا بتوانند سرانجام 21 اصلاح طلب را وارد شورای شهر کنند.

وی با بیان اینکه برخی افرادی که گرایش اصلاح طلبی دارند به تمامی 21 نام درج شده در لیست امید رای نخواهند داد گفت: حالا با انتشار لیست امید اصلاحات پیش روی مردم 42 گزینه اصلاح طلبی است که می‌توانند از این افراد 21 نفر انتخاب کنند که باید عنوان کنم ما قصد هیچ درگیری و تخریب نداریم. هر چند که ممکن است انتقاداتی به شورای عالی اصلاح طلبان داشته باشیم که قطعا پس از انتخابات به این مسائل رسیدگی خواهد شد اما حالا با آمدن لیست امید اصلاحات در کنار لیست شورای عالی اصلاحات مردم قدرت انتخابشان افزایش می‌یابد که حتی موجب افزایش مشارکت نیز می‌شود. چرا که ممکن است افرادی با همه اعضای لیست شورای عالی موافق نباشند و از گزینه‌های لیست امید اصلاحات انتخاب می‌کنند.

وی تاکید کرد: همه 21 نفر لیست امید اصلاحات کنار یکدیگر جمع و هم قسم شدند که تا از انتخابات کنار نکشند.

تندگویان با بیان اینکه سرلیستی محسن هاشمی نیز به وی اطلاع داده و او واکنشی در این زمینه نشان نداد، گفت: در این چند روزه ادعاهای زیادی مطرح شده و ما حتی با برخی بداخلاقی‌ها مواجه شدیم همانند اینکه با کاندیدا تماس گرفته و آنها را به سمت انصراف سوق داده و تاکید کنند و یا آنها را در حالت احساسی قرار دهند که انصراف دهند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی