بازدید 2706
بر اساس گزارش رویترز؛

عقب نشینی بازارهای سهام آسیا

بازارهای سهام آسیا روز جمعه تحت تاثیر عملکرد ضعیف وال استریت، عقب‌نشینی کردند اما همچنان در مسیر ثبت رشد هفتگی هستند.
کد خبر: ۶۹۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ 12 May 2017
بازارهای سهام آسیا روز جمعه تحت تاثیر عملکرد ضعیف وال استریت، عقب‌نشینی کردند اما همچنان در مسیر ثبت رشد هفتگی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص ام‌اس‌سی‌آی بازارهای سهام آسیا– اقیانوسیه بجز ژاپن، رشدی که ابتدای معاملات داشت را از دست داد و ۰.۳ درصد کاهش یافت با این‌همه برای کل هفته ۱.۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

شاخص نیک‌کی ۲۲۵ ژاپن ۰.۷ درصد اُفت کرد و به ۱۹۸۲۳.۲۸ واحد رسید. شاخص کسپی کره جنوبی با ۰.۴ درصد کاهش، به ۲۲۸۸.۳۹ واحد عقب نشینی کرد. شاخص هانگ سنگ در هنگ کنگ ۰.۱ درصد رشد کرد و در ۲۵۱۴۱.۱۳ واحد قرار گرفت. شانگهای کامپوزیت در چین ۰.۴ درصد رشد کرد و در ۳۰۷۲.۰۱ واحد ایستاد. شاخص اس اند پی/ای اس ایکس ۲۰۰ استرالیا ۰.۷ درصد ریزش کرد و به ۵۸۳۶.۹۰ واحد رسید.

به گفته تحلیلگران، ادامه جنجال‌ها پیرامون اخراج جیمز کومی، رییس اف‌بی‌آی از سوی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، سرمایه گذاران را برای دست زدن به معاملات پرریسک محتاط کرده است.

شاخص‌های سهام آمریکا روز پنج شنبه در محدوده منفی بسته شدند. شاخص استاندارد اند پورز ۵۰۰ به میزان ۰.۲ درصد، داوجونز اینداستریال اوریج به میزان ۰.۱ درصد و نزدک کامپوزیت به میزان ۰.۲ درصد کاهش یافت.

سرمایه گذاران منتظر گزارش‌هایی هستند که تصویر جدیدی از سلامت اقتصاد جهانی فراهم می‌کنند. این آمار شامل تورم و میزان خرده فروشی آمریکا، گزارش رشد اقتصادی سه ماهه آلمان و آمار اعتبار و نقدینگی چین هستند.

وزیران دارایی هفت اقتصاد توسعه یافته جهان قرار است در ایتالیا گردهم آیند. انتظار می‌رود مقامات انگلیس، کانادا، فرانسه،‌ آلمان، ایتالیا، ژاپن و آمریکا درباره نحوه تحرک بخشیدن به رشد اقتصادی جهانی و جلوگیری از فرار مالیاتی شرکت‌ها به گفت و گو بنشینند.

شاخص دلار آمریکا در برابر سبدی از شش ارز بزرگ، اندکی کاهش یافت و در ۹۹.۶۱۱ واحد ایستاد اما برای کل هفته ۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

نرخ برابری دلار در برابر ین ژاپن ۰.۱ درصد کاهش پیدا کرد و به ۱۱۳.۷۴ ین رسید اما برای کل هفته ۰.۸ درصد رشد داشته است.

نرخ برابری یورو در برابر دلار ۰.۱ درصد اُفت کرد و به ۱.۰۸۶۷ دلار رسید و از ابتدای هفته جاری تاکنون ۱.۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش رویترز، اظهارات ویتور کنستانسیو، نایب رییس بانک مرکزی اروپا که بر حفظ سیاست پولی فوق تسهیلی این بانک تاکید کرد، ارز واحد اروپایی را با کاهش روبرو کرد.

در بازارهای کالا، بهای معاملات نفت خام آمریکا با ۰.۱ درصد افزایش، به ۴۷.۸۸ دلار در هر بشکه رسید. نفت برنت که قیمت پایه بازار جهانی است، با ۰.۱ درصد افزایش، ۵۰.۸۰ دلار در هر بشکه معامله شد.

هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، در ۱۲۲۶.۴۲ دلار ایستاد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان