بازدید 11941

ماجرای فرار فرماندار ملایر از جریمه رانندگی

سخنگوی نیروی انتظامی درباره ماجرای جریمه‌شدن خودروی فرماندار ملایر توضیح داد.
کد خبر: ۶۹۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸ 08 May 2017
سخنگوی نیروی انتظامی درباره ماجرای جریمه‌شدن خودروی فرماندار ملایر توضیح داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات ماجرای برخورد خودروی حامل فرماندار ملایر و بخشدار جوکار با مأمور پلیس راهور که قصد اعمال قانون آنها را داشت و در چند روز گذشته واکنش‌های بسیاری به‌همراه داشته است، اظهار داشت: همه باید در مدار قانون حرکت کنیم و بدانیم که مسئولیت، مصونیت نمی‌آورد و باید به این مهم اهتمام داشته باشیم.

وی ادامه داد: در اتفاقی که چند روز پیش افتاده بود، مأمور وظیفه‌شناس پلیس راهور قصد داشت خودرویی را که در یکی از محورهای مواصلات 138 کیلومتر در ساعت سرعت داشت، اعمال قانون کند که متأسفانه راننده این خودرو که هیچ مشخصات ظاهری نداشت و حامل فرماندار ملایر و بخشدار جوکار بود نسبت به این موضوع مقاومت کرد.

سخنگوی ناجا در پاسخ به این سؤال که آیا  زیر گرفتن مأمور پلیس توسط این خودرو که بخشدار جوکار راننده آن بوده است، صحت دارد یا خیر، گفت: فرماندار ملایر مدعی شده قصد فرار نداشته و نمی خواسته مامور را زیر بگیرد. ولی زمان اعمال قانون خودرو حرکت می‌کند و مأمور در حالی که برف‌پاک‌کن اتومبیل را گرفته بود چند متری کشانده می‌شود.

منتظرالمهدی اضافه کرد: البته در این ماجرا فرماندار مدعی شده از ماشین پیاده شده  و از مأمور دلجویی کرده است و البته ما شواهدی مبنی بر صحت این ادعا در دست نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

* فیلم برخورد مأموران گشت ارشاد با دختر جوان در دست بررسی است.

 سخنگوی ناجا در ادامه در واکنش به انتشار فیلمی از برخورد نامناسب مأموران گشت ارشاد با یک دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: این فیلم در دست بررسی است ولی هنوز مشخص نشده که مربوط به چه‌زمانی است ولی گرچه این فیلم بریده شده ولی قطعاً برخوردهای این‌چنینی مورد تأیید ما نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار