بازدید 2851
دبیر کل اوپک:

هنوز صحبت برای تمدید توافق وین زود است

دبیر کل اوپک در حاشیه کنفرانس انرژی سراویک در آمریکا اعلام کرد هنوز صحبت کردن درباره تمدید توافق وین زود است و باید نتایج آن مورد بررسی قرار گیرد.
کد خبر: ۶۷۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 06 March 2017
دبیر کل اوپک در حاشیه کنفرانس انرژی سراویک در آمریکا اعلام کرد هنوز صحبت کردن درباره تمدید توافق وین زود است و باید نتایج آن مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، محمد بارکیندو در حاشیه کنفرانس انرژی سراویک در آمریکا در گفت و گو با خبرنگاران گفت: هنوز صحبت کردن در باره تمدید توافق کاهش عرضه نفت اوپک موسوم به توافق وین زود است چرا که نتایج این توافق باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی که برای شرکت در کنفرانس سراویک به هوستون آمریکا سفر کرده است گفت هنوز خیلی زود است و در نشست ماه «می» می توانیم آمارها را مورد بررسی قرار داده و دستآوردهای اجرای این توافق را ارزیابی خواهیم کرد.

در ماه نوامبر سال گذشته میلادی اعضای اوپک توافق کردند تا مجموع تولید نفت خود را 1.2 میلیون بشکه در روز کاهش دهند. دیگر کشورهای تولید کننده نفت غیر عضو اوپک نیز 10 روز بعد به این توافق پیوسته و متعهد شدند تا 600 هزار بشکه از تولید نفت خود کم کنند.

بر اساس آخرین گزارش اوپک، در نتیجه اجرای توافق اوپک یک میلیون بشکه از عرضه نفت به بازار جهانی در ماه ژانویه کاهش یافته و در این ماه به طور متوسط روزانه 95.75 میلیون بشکه نفت روانه بازار نفت شده است.

در گزارش اوپک آمده است علی رغم کاهش 1 میلیون بشکه ای عرضه نفت به بازار جهانی در ماه  نخست سال جاری،‌عرضه نفت همچنان از میزان متوسط سال 2016 بالاتر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی