بازدید 2182
فرمانده ناجا در همایش سراسری مجریان انتخابات:

اشتری: همه دستگاه‌ها در تامین امنیت انتخابات به ناجا کمک کنند

سردار اشتری با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در تامین امنیت انتخابات به کمک نیروی انتظامی بیایند، گفت: طبق قانون مسئولیت امنیت انتخابات به عهده نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۶۷۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 25 February 2017
به گزارش تابناک، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ٩٦ که از صبح امروز در سالن ٤ هزارنفری وزارت کشور در حال برگزاری است، با بیان اینکه موضوع امنیت موضوع خاص ماست و همه دستگاه‌ها باید به کمک نیروی انتظامی بیایند، گفت: طبق قانون مسئولیت امنیت انتخابات به عهده نیروی انتظامی است.

وی گفت: همچنین یکی از چهار مرجع پاسخگو به استعلامات هستیم. هم در انتخابات مجلس هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم شوراها از مراکز استعلام هستیم. نیروی انتظامی سوابق را به خوبی نگهداری کرده است ما موضوع سوء پیشینه را نیز داریم و بانک اطلاعاتی خوبی در این زمینه داریم و اطلاعاتمان کامل است. خطایمان نیز کمتر بوده البته ممکن است جاهایی تشابه اسمی وجود داشته که بعدها متوجه شده و بلافاصله اصلاح و عذرخواهی کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: سعی می‌کنیم بانک اطلاعاتی استعلامات را به روز کنیم تا با دقت و سرعت بیشتر پاسخگو باشیم. از ماه‌های گذشته در جهت تجمیع اطلاعات حرکت کردیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی