بازدید 5580
در گفت و گو با «تابناک»؛

پزشکیان: فعلا بنایی برای کاندیداتوری ندارم، اما شاید تصمیمم عوض شود

در جامعه‌ای که ما زندگی می‌کنیم، افراد بسیاری برای حضور در انتخابات نامزد و کاندیدا می‌شوند که شرایط تصدی این سمت را ندارند. از این روی، در این مقاطع بدون شک افرادی چون بنده نباید کوتاهی کنیم.
کد خبر: ۶۶۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 30 January 2017
نایب رئیس اول مجلس که در برخی گمانه زنی ها به عنوان کاندیدای احتمالی این طیف در انتخابات پیش رو مطرح شده است، گفت: فعلا بنایی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 ندارم.

«مسعود پزشکیان» در گفت و گو با خبرنگار «تابناک» درباره پیشنهاد اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه یک نفر را در کنار روحانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کنند تا بتواند در مناظره‌های انتخاباتی همراه روحانی باشد، اظهار کرد: درباره این موضوع بنده به شخص اطلاعی ندارم و باید درباره این مورد از خود اصلاح‌طلبان بپرسید.

وی افزود: بدون شک، اگر اصلاح‌طلبان استراتژی و روشی را در نظر می‌گیرند، بدون پشتوانه فکری نیست و در پس آن اندیشه و تفکری قرار دارد.

نایب رئیس مجلس درباره حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 به عنوان نامزد، تأکید کرد: آینده زمانی است که هنو اتفاق نیفتاده؛ از این روی، بنده نمی‌توانم درباره آینده پیش‌بینی کنم.

وی ادامه داد: در روند فعلی بنده بنا ندارم در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کنم، ولی شاید در آینده در انتخابات شرکت کنم.

پزشکیان تصریح کرد: در جامعه‌ای که ما زندگی می‌کنیم، افراد بسیاری برای حضور در انتخابات نامزد و کاندیدا می‌شوند که شرایط تصدی این سمت را ندارند. از این روی، در این مقاطع بدون شک افرادی چون بنده نباید کوتاهی کنیم.

این عضو کابینه اصلاحات در پاسخ به اینکه یعنی بنای شما کاندیداتوری در صورت کاندیدا شدن افراد خاص است، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ چیز درباره حضور بنده در انتخابات آینده معلوم نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان