بازدید 2404

هشداربه‌دولت‌ترامپ‌درباره‌مقابله‌با بی‌طرفی اینترنت

تام ویلر رییس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا در آخرین سخنرانی خود به عنوان رییس این مجموعه به جمهوری خواهان در مورد پیامدهای حذف بی طرفی اینترنت هشدار داد.
کد خبر: ۶۵۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 15 January 2017
تام ویلر رییس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا در آخرین سخنرانی خود به عنوان رییس این مجموعه به جمهوری خواهان در مورد پیامدهای حذف بی طرفی اینترنت هشدار داد.

به گزارش فارس به نقل از سی نت، از زمان پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شخص وی و حامیانش از لزوم کنار گذاشتن بی طرفی اینترنت و حتی حذف نهادی مانند کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا سخن گفته اند.

بی طرفی اینترنت مانع از آن می شود که شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات اینترنت کیفیت سرویس دهی به مشتریان را به گونه ای تنظیم کنند که خدمات مربوط به خودشان با کیفیت بهتری قابل دسترس باشد و در مقابل خدمات شرکت های رقیب با کیفیت نازل تری در دسترس کاربران قرار بگیرد.

جمهوری خواهان اعتقادی به این نوع سیاست گذاری‌ها نداشته و خواهان رقابت آزاد شرکت های فناوری برای خدمات رسانی به مشتریان هستند. اما این نگرانی وجود دارد که شرکت های بزرگتر مخابراتی و ارتباطی پهنای باند بیشتری به سرویس های مورد حمایتشان اختصاص دهند و از این طریق رقبا را به حاشیه برانند.

تام ویلر هشدار داد کنار گذاشتن قواعدی که به همین منظور وضع شده اند و عدم قانون گذاری در مورد نحوه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت و شبکه های بی سیم و خدمات در دسترس از طریق آنها اشتباه بوده و گامی رو به عقب محسوب می شود.

وی افزود که تغییر این قوانین خلاقیت و نوآوری را تهدید خواهد کرد و مانع از حفاظت از مصرف کنندگان خواهد شد. بر مبنای قوانین موجود در مورد بی طرفی اینترنت باید کل ترافیک اینترنت به طور یکسان مورد دسترسی و استفاده قرار بگیرد. لذا زمانی که شما از هر یک از سایت ها و سرویس های تحت وب برای مشاهده فیلم و عکس و ویدئو یا مطالعه اخبار و ... استفاده کنید کل ترافیک رد وبدل شده توسط شما باید به شیوه ای یکسان و بدون اعمال تبعیض مورد توجه قرار بگیرد.

بنابراین شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت حق ندارند به ازای دریافت پول بیشتر از یک سایت اینترنتی سرعت دسترسی به خدمات آن را بیشتر کنند و پهنای باند شما را در زمان استفاده از این سایت ها کم و زیاد کنند. باید منتظر ماند و دید آیا ترامپ و جمهوری خواهان این هشدارها را جدی می گیرند یا خیر.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر