بازدید 11171

هوای تهران در ۶ منطقه وخیم است

کد خبر: ۶۴۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 01 December 2016
کیفیت هوای تهران همچنان در شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد؛ محدوده هشدار. این ششمین روز پیاپی است که هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین، براساس اطلاعات سازمان کنترل کیفیت، شاخص کیفیت هوای تهران ۱۵۲ و ناسالم برای همه افراد است. به همین دلیل توصیه می‌شود از فعالیت طولانی و سنگین در فضای باز پرهیز شود.

از سوی دیگر در ساعت ۱۱ صبح، هوای ۶ منقطه تهران اوضاع وخیمی دارند؛
بدترین هوا را منطقه ۴ دارد؛ ۱۷۰. پس از آن در دانشگاه تربیت مدرس، مرز منطقه ۲ و ۶ در گیشا هوای بدی ثبت شده است؛ ۱۶۸. سپس شهرری که شاخص روی عدد ۱۶۲ ایستاده است. ایستگاه سنجش دانشگاه شریف هم عدد ۱۶۱ را نشان می‌دهد. ایستگاه ستاد بحران در منطقه ۷ عدد ۱۵۴ را ثبت کرده و در پارک رز منطقه ۲۲ هم شاخص روی عدد ۱۵۱ است.

هوای هیچ منطقه ای در تهران اکنون پاک نیست. فقط دو منطقه در محدوده سالم قرار دارند؛ مسعودیه و منطقه ۱۶.

هوای ناسالم و در آستانه هشدار برای تهران درحالی ثبت می شود که این هفته دو روز تعطیل بوده و عملا بسیاری از پایتخت نشینان، به مسافرت رفته اند.

سازمان هواشناسی وعده بارندگی داده است. شاید آسمان فرجی کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۱
خودرو های فرسوده ، بنزین بی کیفیت ، موتور سیکلت ، اتوبوس واحد ، استفاده بیش از حد از سوخت های فسیلی ...... یکی و دوتا نیست که ! خانه از پای بست ویران است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
فاز اونيكه منفي داده چيه؟؟؟ ميفهمي ؟؟؟ يا كلا جمعه اي؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
موتورسيكلت سوار
پس معلوم میشه ما هنوز نفهمیدهایم علت واقعی چنین الودگی از کجا ناشی می شود . ممکن است فقط بخشی از این الودگی به خودرو مربوط باشه البته اگر یک نا کارشناس یلنده نشه این وضعیت را توجیه کند و عوامل بی ربطی را به ان نسبت دهد
شاید آسمان فرجی کنند . قرن 22 ! اگر قرار آسمان به دادمان برسد پس اینهمه مدیر و مسیول و دم دستگاه به چه درد میخوره درش و تخته کنند حقوق میگیرند برای چی . آسمان هست
چرا میزان آلودگی دستگاه میدان جمهوری ذکر نمی شود؟
چند نفر باید کشته بشن در اثر آلودگی هوا تا مسوولین به فکر انتقال پایتخت بیوفتن
عزیزان مسوول ، تهران ظرفیت این جمعیت رو نداره نداره نداره
برید تجربیات کشورهای دیگه رو در انتقال پایتخت مطالعه کنید
تهران ظرفیت این جمعیت رو نداره عزیزان نداره
شهر تهران توان جمعیت 9 میلیونی رو نداره و هر روز هم به این جمعیت اضافه میشود علت

اصلی آلودگی هوای پایتخت همین است
چيزي كه ارزش نداره جان من و شماس هموطنان عزيز.
اين اطلاعات نشان ميدهد خودرو عامل اصلي آلودگي نيست چرا كه در اين چند روز بدليل تعطيلي ترافيك سطح شهر كاهش چشم گيري داشت اما در ميزان آلودگي تغييري حاصل نشد پس مشخص ميشود مسؤلين يا عامل اصلي آلودگي را نميدانند يا مي دانند و ملت را سركار گذاشته اند.از حدود ساعت ده شب تا صبح حدود ده هزار خودروسنگين دود زا در سطح شهر مشغول فعاليت هستند ضمنا از ميدان آزادي تا كرج چسبيده به هم پر از كاخانجات آلاينده هست از لاستيك سازي گرفته تا خودرو ساز كه همگي باعث آلودگي هوا مي شودند
ایستگاههایی که اعداد 71 یا 88 را نشان می دهند به دلیل آن است که سیستم پایش در این مراکز ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون را که مهمترین شاخص آلودگی هوای تهران است اندازه گیری نمی کنند. حال تصور کنید این ارقام دروغ در میانگین گیری ایستگاهها محاسبه می شود و عدد میانگین به مراتب کمتر از آنچه که واقعیت دارد نشان داده می شود. مسئولین لطفا رسیدگی کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی