بازدید 8132

سرمازدگی باغات مرکبات بهانه ای برای واردات نیست

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه سرما زدگی باغات مرکبات بهانه ای بر واردات نیست،گفت: بیمه محصولات کشاورزی نیازمند یارانه است و تمام کشاورزان نیز باید با تعرفه پایین بیمه شوند.
کد خبر: ۶۴۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 28 November 2016
شمس الله شریعت نژاد درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره  وضعیت  سرمازدگی مرکبات درکشور،گفت:دولت باید در این مواقع از محصولات کشاورز  به بهترین  شکل ممکن حمایت کند تا کشاورزی که در سرما و گرما در راستای تولیدات کشاورزی تلاش بی وقفه کرده ،بدون حامی  باقی نماند.

نماینده مردم تنکابن،رامسر و عباس آباد درمجلس با بیان اینکه تعرفه بالای بیمه کشاورزی مانعی برای استقبال کشاورزان  از بیمه مذکور است،تصریح کرد: بخشی از کشاورزان  مرکبات کار بیمه نیستند و این درحالی است که دولت  دراین شرایط نیز باید کشاورز  را در حوادث غیرمترقبه تنها نگذارد.

وی ادامه داد:بسیاری از کشاورزان که تحت پوشش  بیمه کشاورزی قراردارند؛نیز از پرداخت خسارت  توسط بیمه کشاورزی راضی نیستند،این امر بی اعتمادی میان کشاورز و دولت دراین راستا ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه بیمه محصولات کشاورزی باید با نرخ پایین برای کشاورزان اجباری شود،یادآور شد:بیمه محصولات کشاورزی نیازمند یارانه است؛زیرا کشاورزان در راستای تضمین امنیت غذایی کشور درتلاش هستند.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه سرمازدگی باغات مرکبات  دلیلی بر واردات نیست،گفت:بیمه  محصولات کشاورزی  نیازمند یارانه  است و تمام کشاورزان  نیز باید با تعرفه پایین  بیمه شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل