بازدید 19845

آقای آخوندی برای حفظ احترام خودتان استعفا دهید!

عباس آخوندی، وزیر راه دولت یازدهم، خود را از مدافعان لیبرال دموکراسی می داند و پیشتر گفته که اخلاق حرفه ای بر آمده از این مکتب است. با توجه به اینکه در طول ریاست او بر وزارت راه، در دو حادثۀ خونین جان 45 مسافر گرفته شده است، باید دید که او اخلاق حرفه ای لیبرال دموکرات ها را در پیش می گیرد یا خیر. آن طور که محمد شریعتمداری گفته، باید برای رفع بلا ها صدقۀ حکومتی بدهیم. مردمِ معترض بر عملکردِ آقای وزیر، می خواهند که او صدقۀ حکومتی باشد.
کد خبر: ۶۴۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 26 November 2016
محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور ایران، در توییتی نسبت به حوادث چند روز اخیر  از جمله حادثه تلخ  برخورد دو قطار به یکدیگر در سمنان و انفجار انتحاری  تکفیری های ظالم در میان خودروهای زائرین حسینی نوشته است: صدقه حکومتی بدهیم شاید سلسله حوادث ماه صفر متوقف شود.

این اولین حادثۀ ریلی در سال های اخیر نبوده

به گزارش «تابناک اقتصادی»، دیروز در حادثۀ خونین ریلی، 44 نفر از هموطنان ما جان خود را از دست دادند و بیش از صد نفر مصدوم راهی بیمارستان ها شدند. با اینکه عامل این تصادف خطای انسانی و به نوعی مدیریت نامناسب در خطوط ریلی کشور تشخیص داده شده، هنوز وزیر راه موضع خاصی در پیش نگرفته و تنها به این نکته که خوشبختانه تمام مسافران قطار بیمه بوده اند، بسنده کرده است. 

برخورد دو قطار با یکدیگر، در سال های اخیر نیز سابقه داشته است. در 15 خرداد 93 یک قطار مسافربری در مسیر تهران-مشهد در ایستگاه امروان  دچار سانحه شده بود. در این سانحه نیز، بر اثر برخورد قطار مسافربری با یک قطار باری متوقف در ایستگاه یک نفر کشته و 31 نفر مجروح شده بودند. با توجه به این که ایستگاه امروان دامغان در حوزه ریلی شمال شرق کشور قرار دارد و حادثه امروز نیز در همین محدوده و شبیه به حادثۀ سال 93 است، این پرسش ایجاد می شود که که درصورت انجام شدن اقدامات لازم، چرا باز ما باید شاهد از دست دادن جان هموطنان مان به خصوص در این مسیر باشیم؟ آیا این بی تدبیری مسئولین و بی توجهی آن ها به حفظ جان مسافران را نشان نمی دهد؟

تقدیم طرح استیضاح آخوندی، وزیر راه و شهرسازی

در پی سانحه دلخراش برخورد قطار سمنان-مشهد، به علت سوء مدیریتی که موجب حادثه مرگبار ریلی در خط آهن سمنان ـ مشهد شد تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز متقاضی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی شدند.

تعداد امضاهای نمایندگان متقاضی استیضاح عباس آخوندی تاکنون به 50 نفر رسیده است. رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفته است: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی روز یکشنبه آتی تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

لیبرالیسمی که هزینۀ لیبرال بودنش را پرداخت نمی کند!

عباس آخوندی که عملکردش در بخش مسکن و حمل و نقل همواره مورد انتقاد واقع شده، در پروندۀ خود پروژه‌های نیمه‌کاره مسکن‌مهر، عدم پیگیری مسأله نوسازی بافت‌های فرسوده، سقوط هواپیما، گرانی بلیت قطار، هواپیما، اتوبوس بین‌شهری و عوارض، و چندین وعده عملی نشده دارد، یکی از مدافعان لیبرالیسم است. وی پیشتر اخلاق حرفه ای را نتیجۀ لیبرالیسم دانسته بود.

آخوندی که در انگلستان نیز تحصیل کرده و دکتری خود را از دانشگاه رویال هالووی گرفته است، با لیبرال دموکراسی بریتانیا آشنایی کاملی دارد. اگر بخواهیم با وجود این دو حادثۀ ریلی و کشته شدن 45 نفر مسافر از اخلاق حرفه ای صحبت کنیم، چنین امری در بین لیبرال دموکرات های غربی که او مدافع آن است به استعفا و معذرت خواهی از  مردم ختم می شود، بگذریم از اینکه شرقی ها بیشتر احساس مسئولیت می کنند و اگر جان 45 نفر بیگناه به خاطر بی تدبیری آن ها گرفته شود، چه بسا از شرمساری هاراگیری کنند.

به نظر میرسد که مردم نیز با شریعتمداری برای پرداخت صدقه حکومتی موافقند و نشانۀ آن درخواست کاربران اینترنت در شبکه های اجتماعی برای استعفاء آقای وزیر است. انتظار می رود با تکرار حادثۀ ریلی، او اخلاق حرفه ای لیبرال دموکرات ها را به جا آورد و خود به نشانۀ شرمساری از کشته شدن مردم بیگناه و به احترام مردم از سمت وزارت راه استعفا دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۰۹
انتشار یافته: ۷۱
از ابتدای وزارت ایشون تلات جاده ای هرسال کاهش داشته هرچند هنوزم بالاست ولی کاهش داشته ،اینم بگو که شرط بیطرفی رعایت بشه
پاسخ ها
برنج سادات
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
درود بر تابناک مردمی
با سلام و عرض تسلیت به خانواده های داغدار
و عرض تسلیت ببه خانواده دوستم که خود در گیر این مصیبت هست و بنده رو بدجوری در این شوک بزرگ فرو برد.
امیدوارم جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جهمور دولت تدبیر و امید خود شخصا وارد عمل شود تا به هر قیمتی شده وزیر راه از سمتش استعفا دهد تا مرحمی باشد بر زخم بزرگ خانواده های داغدار.






















بابل- سید جمشید حسینی
ایرونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
چرا استعفا؟

بخوانید اینفوگرافی 7خوان حوادث راهها و آخوندی را!؟

اول وزارتش 45 نفر تو اتوبان قم ذغال شدند و بعد دهها حادثه مرگبار اتوبوسی و خودرویی دیگر

سال 93 تو همین سمنان حادثه قطار داشتیم به حدود 10 کشته و بهانه هزینه ده ها میلیاردی اتوماتیک سازی را پیدا کردن!؟

ادامه تصادفات سنگین اتوبوسی و خودرویی با هزاران کشته

و نهایتا در 95 حادثه خونین 7 خوان که ظاهرا خوان آخر برای استعفا یا استیضاح آخوندی است

منتظریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
باید وزیر بی لیاقت استعفا کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
برای چی باید استعفا بده وقتی کارمند 30 سال باید تو یک اداره کار کنه و مدیر ارشد فقط می تونه جابجاش کنه وزیر چه تقصیری داره،اونم کارمندایی که در هفته 17 دقیقه کار می کنن،کارمندای کم صلاحیت که هیچ ترسی از اخراج ندارن باید استعفا بدن
ان شاالله وزیر راه بعدی مدیر لایق و مدبری باشد
اقای روحانی منتظر پیشنهاد وزیر راه جدیدتان هستیم
دوران بعضی ها هر هفته سقوط هواپیما داشتیم. اون همه دزدی تو مسکن مهر شد . حوادث ریلی و گرانی و بعد رکود مسکن و ... و هیچ حرفی از استعفا و استیضاح نبود. البته که باید پاسخگو باشن .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
چی می گی شما در زمان احمدی نژاد کلآ 5 سقوط در طول 8 سال داشتیم
چرا باید وزیر استعفا کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
استعفا لزوما به معنی قصور و پذیرش یک اشتباه نیست، وقتی تو ژاپن طرف استعفا میده به معنی این ینست که کار اشتباه یا خلافی کرده باشه، خلاف کنه که خود کشی میکنه یا میندازنش زندان! در این مواقع استعفا میدن برای نشان دادن مسئولیت پذیری، فرزندی که پسرش شیشه همسایه را سهوا تو توپ بازی بشکنه مقصر نیست، ولی پدر مسئولیت را میپذیره. و از طرف دیگه استعفا برای آرام کردن مردمی هست که ناراحت هستن و میخوان کسی مسئولیت پذیر باشد.
از پس کنترل یه قطار بر نمیایم .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
دوست عزیز اگرچه این حادثه دلخراش و ناگواری است اما در همه جای دنیا و حتی اروپا هم این گونه اتفاقات می افتد ولی فرق اینجاست که آنها از این حادثه ها درس گرفته وسعی می کنند راه خطا رو ببندند اما ما سعی می کنیم خودمون رو تحقیر و مسخره کنیم ...
ناشناس
| China |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
یادم میاد در اسپانیا اگر اشتباه نکنم توی پیچ قطار سربع السیر از ریل خارج میشه و تلفات بالایی هم می دهد.
مدیر عامل راه آهن استعفا داد و همین کافیه.
مخالف رفتن وزیر هستم ایشون گناهی ندارن قرارداد های خارجی میره رو هوا مثل ایرباس
بی لیاقتی ایشان بارها ثابت شده اون از مسکن مهر چندین هزار نفر، اینم از تکرار حوادث قطار.....من موندم این آقا چکار کرده یکی به من بگه این چند سال چیکار کرده؟
متاسفانه دولتی ضعیف و ناکار آمد است. وزیر مربوطه برای راه سازی ، جاده سازی زیر ساخت چیکار کردن؟ برای مسکن ملت چی؟

متاسفم که بگم استیضاح کمترین کار وظیفه ی نمایندگان مجلس هست
این نوع حوادث بر می گرده به فرهنگ ما ایرانی ها. بی نظمی، عدم جدیت در کار، ضعف و ناهماهنگی در کارهای جمعی که همگی بر می گردد به ضعف نظام آموزشی و پرورشی کشور. همه ما در شغلی که هستیم خودمان را با سیستم راه آهن و کارکنان شیفت که این اشتباه را انجام داده اند مقایسه کنیم خواهیم دید همه ما با چنین کیفیتی کار می کنیم و اشتباهات و کم کاری های زیادی داریم که در برخی مشاغل حساس ممکن است بیشتر خودش را نشان دهد. تا انسان ها در یک سیستم پرورشی قوی تربیت نشوند همین آشه و همین کاسه.
ايشان مديريت بخش مهمى إز اقتصاد قوه مجريه را عهده دار هستندشامل راه سازى و شهر سازى و حمل و نقل جاده اى و ريلى و هوايي و دريائي متاسفانه كمترين نمره در وزراء فعلى متعلق بايشان است و بس و بايد حد اكثر در سال دوم تغيير داده ميشد تا چه رسد باينكه هفته ديگر استيضاح شوند ؟ اما جالب است كه ايشان هم زبان اعتراض دارند به كي و چرا معلوم نيست
اگر تعمدی در کار نبوده بی تجربگی لوکوموتیوران باعث شروع این مصیبت فاجعه بار شده .....

....چون لوکوموتیوران میگه:
ترمزهام یخ زده

... و فقط چند کیلومتر مانده تا ایستگاه اونم در دل بیابان اونم سر پیچ قطار رو متوقف می کنه....!

اولا ای کاش می رفت تو ایستگاه متوقف میشد...

دوما اگه ترمزهاش یخ زده بوده پس چطور تونسته قطار رو متوقف کنه

سوما ای کاش می رفت یواش یواش می رفت تو ایستگاه قطار رو متوقف می کرد..
شریعتی کیه؟
در خبرها بود كه شيفت دوم قطار اشتباه كرده و چراغ قرمز خط را از شيفت قبلي به اشتباه اتصال ناشي از يخبندان به رئيس قطار اعلام كرده و قطار به راه افتاده مگر وزير رئيس قطار و كنترل كننده خط پدر برادر يا فاميل من و شما نيستند در كل اشتباه از عدم احساس مسئوليت در كار گروهي ميباشد
بنام خدا و باسلام
متاسفم که مدیر راه آهن که استعفا داد با یک حالت منت گذاشتن بر مردم داست صحبت میکرد. ما که احساس نکردیم یک آدمی که از درون واقعا شرمسار و داغدار باشه صحبت بکنه. همین آقایون که به هیچ وجه لیاقت و فهم مسئولیت محوله رو ندارند و با رابطه بازی اکثر جایگاه ها رو اشغال میکنن این وضعیت رو تو این کشور درست کردن. تا وقتی بساط رابطه بازی پهن باشه همینه و این اتفاقات باید رخ بده. وزیرشم همینطور. سوء مدیریت بیداد میکنه. بیداد.
نباید ادای کشورهای پیشرفته که همه جور امکانات دارن رو در بیاریم. تو کشورهای جهان سوم به علت نبود سیستم های پیشرفته هر چند هم مدیران با لیاقت باشن بازهم اشتباهات فردی فجایع بزرگ درست می کنه. پس هیچ وقت کشور خودمون را با کشورهای پیشرفته دنیا همچون ژاپن و کره و.. نباید مقایسه کنیم. در کشورهایی مثل ما با این امکانات اولیه و حجم تحریم ها، مشکلات این چنین جبران ناپذیر است
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
نمیدونم فکر کنم بعد برجام تحریما روبرداشتن درسته؟!!!
وزير بايد استعفا بده
وزيري كه زير نامه استعفايي رو امضا ميكنه كه تاريخش اشتباه هست معلومه چطور داره مديريت ميكنه ديگه
وزیر نه به خاطر تصادف دو قطار بلکه به خاطر اظهار نظرش در خصوص بیمه بودن قربانیان و عدم عذر خواهی از مردم باید استعفا بدهد
جالبه با وجودی که سیستم خریداری شده اتوماتیک از اتریش جز بهترین ها در دنیا بوده باز هم گند زدیم..خدا به داد ایرباس ها برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
دکتر کجایی؟ سیستم کنترل اتوماتیک محور مشهد شامل 3 قسمت هست یک بخش از شرکت آلکاتل فرانسه، بخش دیگر مربوط به زیمنس آلمان و یک بخش هم ساخت داخل هست ضمنا در این حادثه سیستم کنترل به درستی عمل کرده و هیچ نقی نداشته است
اقا استیضاح چیه باید این مدیران نجومی تو دادگاه محاکمه بشند.اگه قرار باشه هر مسئول با استیضاح سلب مسئولیت کنه میشه هرج و مرج ..
این وزیر ارزشی برای جان انسانها قائل نیست وهمچیو باپول میسنجه وبا گستاخی تمام میگه جای نگرانی نیست مسافران بیمه بودند !!!! فقط استعفای وزیر قابل قبوله مثل کشورهای پیشرفته....
من قطعا موافق پاسخگویی مسئولین هستم اما باید منطقی باشیم " خطای انسانی در راه آهن " نتیجه بی کفایتی وزیر نیست
لطفا قضیه رو کش ندهید!؟
با سلام
من در هلند راننده قطار هستم.اگر ما از چراغ قرمز به دستور مرکز کنترل عبور کنیم دستور خاص خودشو داره.سرعت نباید بیشتر از 40 کیلومتر در ساعت باشه.باید با دقت کامل نگاه کنیم ودر موقع لزوم ترمز کنیم.اگر مرکز کنترل دستور اشتباه بده ما نمیپزیم.چون دستور رد شدن از چراغ قرمز بطور کامل تعریف شده است.
لیبرال دموکرات ! آقای اخوندی! اول صبحی خیلی خندیدم.
ایشان جزو نیروهای ارزشی هستند برادر جان.
شک ندارم این تصادف تقصیر دولت قبل بوده
فقططططططط مدیرعامل راه اهن استعفا توبیخ و اقای اخوندی استیضاح
معلومه خیلی دلواپسی!او موقعی که هفته ای یک هواپیما سقوط می کرد کجا بودی؟!!البته باید مقصران واقعی از هر صنف و گروهی و جناحی که سیستم حمل و نقل را به این روز اندا خته اند باز خواست شوند!و مقصران مختص دیروز و امروز نیستند!
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
هفته ای یکبار؟ دروغ هرچی گنده تر باورپذیتر!
سلام
ضمن عرض نسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان و طلب مغفرت برای درگذشتگان
متأسفانه در اولین حضور رسانه ای وزیر محترم مسئله بیمه جوری مطرح شد که انگار تنها مشکل بازماندگان دریافت پول بود!!
نوع نگرش یک وزیر در شرایط بحرانی نشانگر خیلی چیزهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
داداش اینا فقط پول رو می شناسن ، پس انتظار داری از چی حرف بزنه ؟؟؟ یارو تمام معیارهاش همینه ...
ضمن عرض تسلیت

"فقط استعفا"
بهترین راه غذرخواهی ا زمردم می باشد. هرچند عذر خواهی دردی از درد مردم درمان نمیکند.و بعد استعفا،استعفا .....والسلام
نه وزیر نه مدیر شرکت راه آهن هیچکدام اینکاره نبودند وزارت راه یکی از حساسترین وزارتخانه هاست که با جان مردم سر و کار دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
شما کجای کاری؟ مدیر عامل راه آهن کل دوران کاری خود را در حوزه ریلی فعالیت کرده و تحصیلات خود را هم در این حوزه انجام داده است، بعد از ایشان هر فردی را بگذارند مطمئن باشید راه آهن افت خواهد کرد.
باید اقا اخوندی اگر مملکت خودشو دوست داره و می خواد خدمت کنه بهترین کار برای فرهنگ سازی باید از مردم عذر خواهی و سپس استعفا بده تا در کشور هم خدمتی شایسته برای نهادینه کردن استعفا در اینگونه حوادث کرده باشه .
اقای اخوندی مرد باشو استعفا بده . اگه استعفا ندی ممکنه فردا یا هر لحظه چنین سانحه ای رخ بده اونموقعه بخدا رسوا میشی . بهترین کار قبل از استیضا مجلس استعفاست
ضمنا یادت باشه الان با مردم تبریز و نمایندگان غیرتی ترک زبان طرفی هیچ راه گریزی نیست
این‌که وزیر راه بیاد و بجای عذرخواهی بگه دیه همشون رو میدیم
باسلام
وقتی در یک مجموعه خطای بزرگی اتفاق می افتد وگاهی این خطا منجر به فاجعه می شود، بالاترین مقام آن دستگاه استعفا می دهد. این استعفا دلیلی بر خطا کار بودن این مسوول نیست. بلکه پیامی است به گروه تحقیق و تفحص که حالا با خیال راحت از عدم دخالت و اعمال نفوذ این مسوول، به کارشان پرداخته و با بررسی کلیه اسناد و مدارک و بدون حب و بغض ابعاد حادثه را روشن کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
احسنت بر شما. منم موافقم
مگر سایر وزارت خانه های دیگر مانندنیرو (قطعی برق در مازندران و...) ونفت و.... در این ایام از مردم برای بی کفایتی عذر خواهی کردند که او بکند .
مشکل نوع نگاه این وزرا و برخی مسئولینه! نمونش همین امروز صبح خانم ابتکار در برنامه حالا خورشید با نگاه بالا به پایین به مسائل برخورد میکرد و جواب میداد. میگفت اگه من جای آخوندی بودم استعفا نمیدادم. واقعا متاسفم. حیف از جون هموطنان عزیزمان که اینجوری گرفته شد. حیف
اقای اخوندی در تمام این 3 سال و اندی هم و غمش زدن ریشه مسکن مهر و برچیدن سازمان حمایت از مصرف کنندگان بود با اون جدیتی که داشت دیگه وقتی براش برای رسیدن به زیر ساختها نبود.از طرفی ایشون اصلا با مردم بیگانه ست و مردم را فقط خانواده خودش و اطرافیونش میدونه .ما که از نظرهاش و حرفاش اینو دریافتیم بقیه رو نمیدونم بهتره استیضاح بشه و برکنار.
برای اینکه زحمت مجدد نشود لطفا وزیر محترم اقتصاد نیز استعفا بدهند چون قطار اقتصاد خیلی وقت است که متلاشی شده است.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
بهترین نظر از بین این همه نظراتی که ملت اومدن و اینجا نوشتن...
آقای وزیر مدیر عامل راه آهن را وادار به استعفا نمودند تا شاید از ترکشهای این حادثه درد آور در امان باشند
وزیر نیروی ژاپن بخاطر 20دقیقه قطع برق توکیه 20 دقیقه در مقابل مردم تعظیم کرد
شما باید خادم ملت باشید نه اقای ملت
اگر وزیر شهامت و یا تشنگی وزارت مانع از استعفایشان است خود جناب اقای دکتر روحانی به عنوان ریاست جمهور که منتخب ملت بزرگ ایران هستند وارد شوند و این قائله را بر کنار وزیرشان برای عبرت دیگران انجام دهند
امیدوارم نماینده جسوری از مجلس از وزیر راه بپرسه اگر مسکن مهر از نظر شما مزخرفه پس مدیریت جنابعالی چیه
مردم یه جوری میگن استعفا بده انگار بقیه خیلی خوبیم...اگه اینجوری باشه که تقریبا کل مردم ایران باید از کارهاشون استعفا بدن
یکی به این آقا بگه وقتی راجع به فاجعه حادثه قطار جلوی تلویزیون صحبت می کنه به جای ژست حق به جانب گرفتن و اخم کردن و با قیض حرف زدن یاد بگیره مثل یک مدیر شرمنده و نادم از خطای انسانی زیر مجموعش ،‌عذر خواهی کنه و با لحن ملایم و حزن آلود صحبت کنه ، این آقایون کلاً‌ با این مفاهیم و آموزه ها بیگانه که نه ،‌ نا آشنا هستند ... !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
غیظ ! مجبوری نوشتن یک کلمه رو بلد نیستی ازش استفاده کنی ؟
آقای رییس جمهور محترم و آقای وزیر همان کاری را بکنید که اگر خانواده شما بود می کردید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
اي بابا دلت خوشه
خودشون اگر جاي ما جوونا ميزاشتن الان...
مگه وزیر لوگو موتیو ران بوده که همه کاسه کوزه ها سر اون خالی میکنید
استعفای مدیر عامل راه آهن کافی نیست....باید محاکمه قضایی شود.....
زبانم بند امده نمیدانم چه جوری از مسیولیت پذیری وزیر راه/وزیر نیرو/رییس محیط زیست تشکر بکنم .این طفلکی ها گناهی ندارند .همه اش تقصیر این ننه سرماست. درست میگم؟
وزیری که در انگلستان درس خوانده... کسی که در... ....فقط استعفا
این اتفاقات ناگوار و بسیاری ناکارآمدی های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره ای که سخنی از آنها در میان نیست، نتیجه مستقیم بوروکراسی ناتوان، بیسواد و ایدئولوژیک موجود است.
زمانی که معیار استخدام، "سوابق و ظواهر ایدئولوژیک افراد"، نه شایستگی های علمی و عملی آنان باشد، همین می شود که می بینید.
کشوری با تمام داشته ها و نداشته هاش، که دچار ناتوانی ذهنی و حرکتی شده است.
وضع راه آهن خیلی خرابه. من زیاد استفاده میکنم. واقعا جونمون به لبمون رسیده. خیلی بی نظم و کند و عدم پاسخگویی مناسب به شکایات و برخوردهای نا مناسب از اولش تا آخرش و تاخیرات زیاد و ... چاره ای هم نداریم باید تحمل کنیم دستمون به کسی نمیرسه. خدا ازشون نگذره
مااینجاهمینطوری داریم نظرمیدیم ولی اون خانواده هایی که حتی جسدعزیزاشون نمیتونن تشخیص بدن وباهاشون خداحافظی کنن دیگه چه فرقی بحالشون میکنه که بره وکی بیاداینام بعدازیک مدت مثل خیلی ازاتفاقات دیگه وسربازهایی که توی نی ریزفارس ازبین رفتن فراموش میشن فقط میمونه سرمایه ای که صرف بزرگ شدن نسلمون میشه واینطوری ازبین میرن وخانوادههای داغداری که دیگه هیچوقت نمیتونن به زندگی عادیشون برگردندن .فقط بایدباقرص ارامبخش خودشونونگه دارن چون دنیابعدازمرگ عزیزان دیگه جایگزینی نداره.
استعفاوزیر راه رادرخواب ببینید
از نظر بنده این حادثه نتیجه خصوصی سازی گسترده و کارشناسی نشده در سطح راه آهن است ، وقتی راه آهن تمام نیرو های خود از جمله لکوموتیوران ، سوزنبان ، کنترلر و ... را از طریق بخش خصوصی و به صورت شرکتی با کمترین آموزش و حد اقل حقوق و مزایای اداره کار با تفاوت فاحش حقوق با کارمندان دولتی راه آهن و نیز با کمترین سطح انگیزه به کارگیری میکند ، نباید انتظار نتیجه بهتر از این داشت !!! تابناک چرا نظرهای منو فیلتر میکنی ؟؟؟
سلام و عرض تسلیت خدمت مردم شریف ایران علی الخصوص مردم آذربایجان
بدلیل اشتباهات مکرر در سیستم اتوماسیون اوپراتور تصمیم اشتباهی گرفته وقتی که اوپراتور میگه چراغ بعلت سرما عملکرد اشتباه دارد این جمله نتیجه تکرار نقص و عدم رسیدگی به نقص در اتوماسیون هست و اوپراتورها با این نقص که براشون عادی شده بود کار میکردند.پس نتیجه می گیریم نه اوپراتور و نه لکوموتیوران هیچ تقصیری در این حادثه نداشته اند و این نقص بر میگردد به آقازاده هایی که اتوماسیون ناقص روبه راه آهن وارد کرده و پول هنگفتی از کنار این به جیب زدند.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی