بازدید 4804

هلاکت سوداگر مرگ در تعقیب و گریز با پلیس دزفول

کد خبر: ۶۴۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 23 November 2016
فرمانده انتظامی دزفول گفت: در عملیات تعقیب و گریز بین قاچاقچیان موادمخدر و ماموران پلیس دزفول، یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید.  

به گزارش مهر، سرهنگ علی الهامی اظهار کرد: شامگاه سه شنبه پلیس آگاهی و مواد مخدر ناحیه انتظامی دزفول با انجام عملیات گسترده پلیسی موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی پراید شد که این پراید حامل مواد مخدر بود.

وی افزود: ماموران با دستور ایست، قصد متوقف کردن این خودرو را داشتند که سرنشینان پراید بدون توجه به ایست و اخطار پلیس اقدام به فرار و تیراندازی به سمت پلیس کردند.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه ماموران نیز ضمن تعقیب خودروی مذکور اقدام به تیراندازی به سمت آن کردند، گفت: سرنشینان خودرو که چهار نفر بودند، اقدام به پرتاب کردن مواد مخدر به بیرون از خودرو کردند که این مواد با هماهنگی های از پیش تعیین شده جمع آوری شد.

سرهنگ الهامی تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز که حدود یک ساعت به طول انجامید سرانجام قاچاقچیان در نزدیک شهرستان شوش به دام ماموران نیروی انتظامی دزفول افتادند و در بازرسی به عمل آمده مشخص شد که در تبادل آتش بین قاچاقچیان و ماموران پلیس یک نفر از سوداگران مرگ در خودروی پراید به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر زخمی شده است.

وی با بیان اینکه دو نفر دیگر از چهار سرنشین نیز دستگیر شدند، عنوان کرد: سرنشین خودرو که زخمی شده بود با هماهنگی پلیس به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال یافت.

سرهنگ الهامی یادآور شد: از این باند سابقه دار که در عملیات مذکور متلاشی شد، مقدار هفت و نیم کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان