بازدید 3736

۴۶ هزار زائر پیاده از ۱۹ استان در مسیر مشهد

کد خبر: ۶۴۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷ 23 November 2016
سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی گفت: شمار زائران پیاده ای که هم اینک از ۱۹ استان کشور در مسیرهای زمینی منتهی به مشهد در حرکت هستند به ۴۶ هزار و ۴۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش شبکه خبر، با نزدیک شدن دهه آخر صفر زائران پیاده رضوی از 19 استان کشور عازم مشهد الرضا شده اند.
سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی گفت: 260 ایستگاه صلواتی برای خدمات دهی به این زائران در طول 800 کیلومتر مسیرهای زمینی اصلی خراسان رضوی برنامه ریزی شده است.
 
حسین رضایی عصر افزود: امروز دوم آذر ماه با حرکت 20 کاروان دیگر طی از استانهای مختلف شمار کاروانهای پیاده ای که برای شرکت در مراسم پایانی ماه صفر در طول جاده ها عازم مشهد شده اند به 410 کاروان رسید.
 
وی گفت: در این میان برای نخستین بار از چهار استان آذربایجان شرقی، بوشهر، لرستان و زنجان نیز زائران پیاده در حال طی مسیر به سمت مشهد هستند.
 
سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی گفت: بر این اساس هم اینک زائران پیاده رضوی از 19 استان کشور عازم مشهد الرضا شده اند.
وی افزود: 260 ایستگاه صلواتی برای خدمات دهی به این زائران در طول 800 کیلومتر مسیرهای زمینی اصلی خراسان رضوی برنامه ریزی شده است.
 
رضایی گفت: هم اینک بیشترین زائران پیاده در جاده های سرخس - مشهد، گناباد، تربت حیدریه و مهنه، فریمان - مشهد، کلات - مشهد، شیروان - بجنورد و بجنورد، شاهرود در حال حرکت هستند که همه آنها در ایستگاههای شبخواب مستقر می شوند.
وی افزود: از کل زائران پیاده رضوی تاکنون دو هزار و 500 نفر وارد مشهد شده اند.
 
سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی گفت: برای اسکان زائران پیاده در شهر مشهد 240 مدرسه، حسینیه و محل اسکان با گنجایش افزون بر 110 هزار نفر آماده شده است.
 
وی همچنین به کمبود برخی اقلام برای پذیرایی از زائران رضوی اشاره کرد و افزود: خیرین و مردم می توانند در زمینه تامین رب، بسته های یک نفره قند و چای و پتو یاریگر باشند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی