بازدید 3956
سوژه

عمران‌زاده، رحمتی و افشارزاده معادله سه مجهولی 3 هفته آخر استقلال

این بازیکن مصدومیت جزئی دارد و خیلی زیاد متأثر از درگذشت مهرداد اولادی است، حنیف فرزند استقلال است و جزو بهترین‌های تیم است اما با خاطر مصدومیتی که با آن مواجه شده فعلا به طور اختصاصی تمرین می کند. اما سوالم این است که آیا دیگر بازیکنان باشگاه ها را هم به این اندازه رصد می‌کنید؟
کد خبر: ۵۸۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 24 April 2016
کنار گذاشته شدن حنیف عمران‌زاده از استقلال این روزها بیشتر به مهدی رحمتی نسبت داده شده است.
به گزارش تابناک ورزشی، طی روزهای گذشته حنیف عمران زاده به شکلی عجیب از استقلال کنار گذاشته شد تا جایی که این بازیکن روز گذشته نشستی را با بهرام افشارزاده برگزار کرد.
از طرفی سوتی سرپرست باشگاه استقلال در قبال ماجرای عمران زاده بلافاصله واکنش دکتر نوروزی را در پی داشت.درست همان جایی که نوروزی پاسخ ادعای افشارزاده را داد و مدعی شد عمران زاده مصدوم نیست و من همیشه در مورد مسائل پزشکی شفاف حرف می‌زنم.
همین تناقض‌ها در رفتار مربیان و مدیریت باشگاه استقلال باعث شد تا این شائبه در مورد مهدی رحمتی بیشتر شده و کاپیتان استقلال که بعد از دربی رابطه خوبی با عمران زاده ندارد به عنوان متهم ردیف اول ماجرای اخراج عمران زاده در رسانه‌ها معرفی شود.
در این بین بهرام افشارزاده باز هم سعی می‌کند فضا را از حالت التهاب خارج و به سمتی ببرد که با سیاست خاص از پشت پرده ها و افشایش جلوگیری کند.

افشارزاده که پیش از این در کمیته ملی المپیک هرگز چنین فشار رسانه‌ای عجیبی را تجربه نکرده بود در مورد آخرین وضعیت حنیف عمران‌زاده و اینکه گفته می شود این بازیکن به دلایلی غیر از مصدومیت از ترکیب استقلال کنار گذاشته شده است، توضیحاتی داد و گفت: در مورد همه این قضایا یک ساعت و نیم با حنیف صحبت کردم. این بازیکن مصدومیت جزئی دارد و خیلی زیاد متأثر از درگذشت مهرداد اولادی است. حنیف فرزند استقلال است و جزو بهترین‌های تیم است اما با خاطر مصدومیتی که با آن مواجه شده فعلا به طور اختصاصی تمرین می کند. اما سوالم این است که آیا دیگر بازیکنان باشگاه ها را هم به این اندازه رصد می‌کنید؟

سرپرست باشگاه استقلال در این زمینه به این پرسش که گفته می شود مهدی رحمتی در مورد مسائل مربوط به عمران زاده نقش دارد، تاکید کرد: ادامه داد: قویا این موضوع را تکذیب می کنم؛ استقلال تیم منسجمی است و همه بازیکنان آن با هم دوست هستند؛ این موضوع را تکذیب می کنم و تایید می کنم که رحمتی و عمران زاده با هم ارتباط خوبی هم دارند؛  من شخصاً به حنیف عمران‌زاده علاقه‌مندم و عملکردش را تائید می‌کنم همان طور که گفتم او تحت تأثیر یکسری مسائل مثل درگذشت مهرداد اولادی شرایط خوبی ندارد و به همین دلیل فعلا با تیم نیست.

وی در مورد اینکه «آیا عمران زاده در چند دیدار باقی مانده تا پا لیگ به ترکیب استقلال بازخواهد گشت»، گفت: اگر مصدومیت این بازیکن برطرف شود در ترکیب قرار می گیرد اما خواهشم این است اجازه بدهید در این سه، چهار هفته پایانی لیگ کارمان را انجام بدهیم.

به گزارش تابناک، بهرام افشارزاده این روزها فشارهایی را تحمل می‌کند که شاید فکرش را هم نمی‌کرد، فشارهایی که گفته می شود به خاطر دخالت رحمتی در کار فنی و نقش این بازیکن در اخراج عمران زاده است. اما وی که سابقه مدیریتی بالایی دارد سعی کرده معادله این دو نفر را با تجربه‌اش مجهول نگه دارد تا در سه هفته پایانی استقلال از این شرایط سخت عبور کند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی