بازدید 5012

گل دوم پرسپولیس را عالیشاه زد!

کد خبر: ۵۸۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 17 April 2016
 هجوم همزمان امید عالیشاه و مهدی طارمی در صحنه گل دوم در حالی به نام مهاجم جنوبی شد که اکنون دو مدعی دارد.
به گزارش تابناک ورزشی،مهدی طارمی بعد از به ثمر رساندن گل اول، در صحنه گل دوم نیز به سمت توپ ارسالی فرشاد احمدزاده هجوم برد و در موقعیتی همزمان با امید عالیشاه قرار گرفت که در نهایت اعلام شد گل دوم به نام او رقم خورده است.

در این بین امید عالیشاه با حضور در برنامه شب های فوتبالی در شبکه ورزش مدعی شده بود که احتمالا این توپ با ضربه او وارد دروازه استقلال شده است و مهدی طارمی تنها به سر او ضربه زده است.
انتشار عکسی از زاویه مناسب دید این مساله را تایید می کند که امید عالیشاه زننده گل پرسپولیسی هاست و مهدی طارمی نتوانسته تاثیری روی این گل داشته باشد. در این تصویر مشخص است که توپ از طارمی عبور کرده و عالیشاه در فاصله ای نزدیک با او توپ را درون دروازه استقلال فرستاده است و در نهایت گل دوم به اشتباه به نام مهدی طارمی ثبت شده است.

گل دوم پرسپولیس را عالیشاه زد!
گفته می شود محسن ترکی، داور این دیدار هم در دفترچه خود ابتدا نام امید عالیشاه را به عنوان گلزن پرسپولیس معرفی کرده است و در ادامه با مشورت با کمک خود نام مهدی طارمی را ثبت کرده و با علامتی در کنار آن خواهان بازبینی در این رابطه شده است و اکنون باید دید سازمان لیگ چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت و آیا گلزنان دربی از سوی پرسپولیس چهار نفر خواهند شد یا خیر؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست