بازدید 6563

طارمی: نمی‌توانیم استقلال را ببریم چون شُل تمرین کردیم!

کد خبر: ۵۸۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 13 April 2016
مهاجم پرسپولیس می‌گوید: نمی‌توانیم با این وضعیت استقلال را ببریم چون خوب تمرین نکرده‌ایم.
به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اظهارات محسن بنگر مبنی بر قوی بودن استقلال حالا طارمی از پیروز نشدن پرسپولیس حرف می‌زند.

مهدی طارمی در مورد دیدار پرسپولیس و استقلال در دربی 82 پایتخت گفت: یک بازی حساس است. جدا از مسابقاتی که در لیگ داریم. این بازی خیلی خاص است. این دربی حساسیتش بیشتر است امتیازات دو تیم نزدیک به یکدیگر است. هر تیمی که برنده دربی شود 90 درصد قهرمان است. بازنده هم اینطور نیست که قطعا قهرمان نشود.

وی در مورد تمدید قراردادش تصریح کرد: وکیلم با انجام صحبت‌های اولیه با طاهری به توافق رسیده است. فعلا تمرکز روی قهرمانی لیگ و آقای گلی است تا ان‌شاءالله با قهرمانی جام را به هادی نوروزی تقدیم کنیم. با درگذشت هادی نوروزی به ما شوک وارد شد بازیکنان همدل شدند تا قهرمان شویم. همیشه گل که می‌زنم آن را به مادرم تقدیم میکنم.

مهدی طارمی در ادامه صحبت‌های خود گفت: کلا در سه دربی که حضور داشتم هیچ وقت به تیم استقلال فکر نکردم و اصلا فکر نمی‌کنم فقط دوست دارم خودم در داخل زمین بهترین نتیجه را داشته باشم و تیم نیز عملکرد خوبی داشته باشد. روز بازی برایم مهم نیست و هیچ استرسی ندارم.

وی در ادامه در مورد اینکه هواداران دوست دارند در دربی زودتر گل زده شود، گفت: به هر حال هواداران دوست دارند در دربی زود گل زده شود اما در دربی رفت چند بازیکن جدید در ترکیب تیم داشتیم که برای اولین بار در دربی بازی می‌کردند و نیمه اول در شرایط بازی نبودند. مثل مسلمان، کامیابی‌نیا اما نیمه دوم آنها خیلی خوب شدند. به نظرم در نیمه اول استرس داشتن آنها طبیعی است. اما شاهد بودیم که نیمه دوم خوب بودند. توپ‌ها متأسفانه تبدیل به گل نمی‌شد که در پایان نیز در دقیقه 95 گل تساوی را زدیم.

بازیکن تیم پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: به نظرم ما اگر بخواهیم تیم استقلال را در دربی ببریم باید خوب تمرین می‌کردیم. این هفته پیش از بازی تمرین خوبی نکردیم. ما اگر قهرمانی را می‌خواهیم باید تمرینات‌مان خوب باشد. با این تمرینات نمی‌توانیم دربی را ببریم. نمی‌گویم که بچه‌ها بی‌انگیزه هستند اما به نظرم شل تمرین کردیم. تمرین همیشگی‌مان نبود.  ما می‌توانیم حریف را همیشه تحت سلطه خودمان داشته باشیم اما در این چند روز خوب تمرین نکردیم.

طارمی در مورد اینکه تا به حال به تیم استقلال گل نزده و آیا دوست دارد گل بزند یا خیر،‌گفت: برای من مهم گل زدن خودم نیست. دربی قبل هم دیدید که چطور بازی کردم. هر کسی در دربی گل بزند قطعا خوشحال می‌شود و در بین همه محبوب می‌شود اما من فقط دوست دارم برنده شویم. حتی اگر سوشا مکانی و لوبانوف هم گل بزنند باز هم مهم این است که ما فقط برنده شویم. خدا را شکر در این سه دربی که حضور داشتم باخت نداشتم. من تلاش می‌کنم که تیم برنده شود و قطعا همه ما این فکر را می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره عدد 6 و 4 چیست، گفت: یک سال است در مورد 6 و 4 حرف نزدم. نمی‌خواهم نظر بدهم. این یک بازی فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. پرسپولیس همین که 6 گل به استقلال زده جذاب شده است. همین که 4 بار می‌گویند برنده‌اند اما ما ندیده‌ایم که ببرند و این مسائل جذابیت فوتبال است.کری‌خوانی برای فوتبال است اما نمی‌خواهم کری بخوانم و حتی نمی‌خواهم جواب بدهم.

طارمی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: از هواداران خواهش می‌کنم به هر دو تیم احترام بگذارند. دوست دارم هیچ فحاشی در بازی دربی رخ ندهد. چون خودم یکی از بازیکنانی هستم که در صفحه اجتماعی به من توهین می‌شود. به قول مادرم که می‌‌گوید اگر این بازی است چرا به شماها فحش می‌دهند. نباید هواداران به هیچکس توهین کنند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار