بازدید 2678
گفت‌و‌گو

برانکو:استادیوم جا داشته باشد 500 هزار نفر برای دربی به ورزشگاه می‌آیند

با توجه به وضعیت خوبی که داریم می‌توانیم پرسپولیس را پس از 10 سال به قهرمانی برسانیم. ما منتظر دربی هستیم که می‌تواند ما را به صدر جدول رده‌بندی برساند. شور و شوق برای این بازی به قدری است که اگر ورزشگاهی داشتیم که نیم‌میلیون گنجایش داشت، به نظرم ورزشگاه پر می‌شد.
کد خبر: ۵۷۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 05 April 2016
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تیمش با برد در دربی می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.
به گزارش تابناک ورزشی، تنها چند روز دیگر به آغاز دربی حساس پایتخت باقی مانده و بزرگی این دیدار به واسطه حضور برانکو در ایران به رسانه‌های کرواسی هم کشیده شده است.
سرمربی پرسپولیس در خصوص دربی حساس پایتخت به یک رسانه کشور کرواسی می‌گوید: فصل گذشته پرسپولیس در رده هشتم لیگ را به پایان برد و به سختی خود را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات داد. با تمام مشکلاتی که تیم داشت، شروع با تأخیر برای آماده‌سازی، درگذشت هادی نوروزی کاپیتان‌مان و ناداوری‌های گسترده علیه ما، خود را در نهایت به‌عنوان مدعی قهرمانی مطرح کردیم. ما بهترین و زیباترین بازی‌ها را ارائه می‌دهیم و همه انتظار قهرمانی از ما دارند. هنوز هفت بازی تا پایان فصل جاری لیگ برتر باقی مانده (این مصاحبه قبل از بازی پرسپولیس - سیاه‌جامگان انجام شده است) و با توجه به وضعیت خوبی که داریم می‌توانیم پرسپولیس را پس از 10 سال به قهرمانی برسانیم. ما منتظر دربی هستیم که می‌تواند ما را به صدر جدول رده‌بندی برساند. شور و شوق برای این بازی به قدری است که اگر ورزشگاهی داشتیم که نیم‌میلیون گنجایش داشت، به نظرم ورزشگاه پر می‌شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی