بازدید 3974
فوتبال اروپا

آلمان ایتالیا را تحقیر کرد/شکست سه شیرها مقابل لاله های نارنجی

در ادامه بازی های دوستانه ملی در آستانه رقابتهای یورو 2016، ایتالیا برابر آلمان زانو زد و فرانسه مقتدرانه روسیه را به هم ریخت.
کد خبر: ۵۷۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 30 March 2016
تیم ملی فوتبال آلمان موفق شد در خانه ایتالیا را با 4 گل شکست دهد.
به گزارش تابناک ورزشی، سه شنبه شب و در مهمترین بازی دوستانه قاره اروپا، تیم ملی فوتبال آلمان در ورزشگاه آلیانس آره‌نا مونیخ با نتیجه 4 بر یک ایتالیا را شکست داد تا پیروزی شیرینی را به دست آورد.

تونی کروس در دقیقه 24 آغاز کننده طوفان ژرمن‌ها بود و در ادامه ماریو گوتسه(45)، خوناس هکتور (59) و  مسعوت اوزیل ( 75- پنالتی) برای آلمان گل زدند تا تک گل دقیقه 83 استفان الشعراوی برای تیم میهمان بی‌اثر باشد.

در دیگر بازی مهم انگلیس در خانه خود با نتیجه 2 بر یک مغلوب هلند شد. جیمی واردی در دقیقه 41 میزبان را پیش انداخت اما هلند با گل‌های وینسنت جانسن (50-پنالتی) و لوسیانو نارسینگ (78) به بازی برگشت تا سربلند زمین را ترک کند. در دقیقه 14 این بازی تماشاگران کرایف اسطوره فقید هلند را تشویق کردند.

فرانسه هم با نتیجه 4 بر 2 روسیه را با شکست بدرقه کرد. ان گولو کانته (8)، آنده پیره ژیگناچ (38)، دمیتری پایت (64) و کینگزلی کومان (76) برای فرانسه گلزنی کردند.

در یکی دیگر از مسابقات، پرتغال با نتیجه 2 بر یک از سد بلژیک گذشت. نانی (20) و رونالدو (40) برای پرتغال گل زدند و تک گل تیم اول رده بندی فیفا هم توسط روملو لوکاکو در دقیقه 62 زده شد.

سایر نتایج مسابقات دوستانه به شرح زیر است:

سوئیس صفر - بوسنی 2

اتریش یک - ترکیه 2

مونته نگرو صفر - بلاروس صفر

اسکاتلند یک - دانمارک صفر

سوئد یک - جمهوری چک

ایرلند 2 - اسلواکی 2

گرجستان یک - قزاقستان یک

یونان 2 - ایسلند 3

لوکزامبورگ صفر-  آلبانی 2

نروژ 2 - فنلاند صفر

استونی صفر - صربستان یک

جبل الطارق صفر- لتونی 5

مقدونیه صفر – بلغارستان 2


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل