بازدید 5287

بازتاب درخواست باشگاه ذوب آهن در شبکه های عربی

کد خبر: ۵۷۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 27 March 2016
شبکه العربیه به پیشنهاد آذری به کفاشیان اشاره و اعلام کرده که ذوب آهن کشورهای فارسی زبان یا کشورهای دارای ایرانیان زیاد را برای میزبانی انتخاب کرده است.
به گزارش تابناک ورزشی،کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اختلافات فوتبالی ایران و عربستان در نهایت تصمیم گرفت که بازی ها در کشور ثالث برگزار شود حال نوبت انتخاب کشور بی طرف رسیده است. در این راستا سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن روزگذشته نامه ای به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان نوشت که در رسانه های عربستانی نیز بازتاب داشته است.

شبکه العربیه عربستان تمام سخنان آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن را پوشش داده و تیتر خبر خود را با مشکل مالی این تیم نوشته و بیان کرده است که مشکل مالی باشگاه ذوب آهن به آنها اجازه نمی دهد که با النصر عربستان خارج از ایران بازی کنند.

این شبکه عربستانی در ادامه به پیشنهاد آذری نیز پرداخته و نوشت: مدیر عامل ذوب آهن دو کشور تاجیکستان یا افغانستان را به خاطر زبان مشترک آنها با ایرانی ها برای میزبانی پیشنهاد داده است و اگر این کشورها نشد به ازبکستان، لبنان و استرالیا نیز رضایت می‌دهد زیرا ایرانیان زیادی در این کشورها ساکن هستند و هواداران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد در غیر صورت انتخاب یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به خاطر رابطه خوب عربستان با آنها به منزله سلب میزبانی از آنها خواهد بود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان