بازدید 160085
سوژه

گزارشگران استقلالی و پرسپولیسی صدا و سیما چه کسانی هستند؟

اینکه چه گزارشگرانی در تلویزیون به تیم های استقلال و پرسپولیس علاقه دارند همیشه برای طرفداران سرخابی جای سوال داشته و حتی در این بین قضاوت ها و انتقادهایی صورت گرفته است.البته برای آنها که حرفه ای کار می کنند علایق رنگی حتی اگر وجود داشته باشد، در اجراها چندان پررنگ نیست و در کار آنها تاتیر چندانی ندارد چراکه باعث می شود سریعا کارشان را از دست بدهند!
کد خبر: ۵۷۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 26 March 2016
شاید برای شما هم جالب باشد دانستن اینکه گزارشگری که یک بازی را گزارش می کند، خودش طرفدار چه تیمی است؟

 به گزارش تابناک ورزشی، همیشه گزارش گزارشگران تلویزیونی برای هواداران استقلال و پرسپولیسس با انتقادات و حتی تهمت هایی همراه بوده که این موضوع به روابط عمومی صدا و سیما هم گزارش داده شده است. اما اینکه مجریان تلویزیونی و گزارشگران طرفدار چه تیمی هستند می تواند برای طرفداران دو تیم جالب باشد. البته ممکن است این گزارش واکنش این عزیزان را در پی داشته باشد اما مطمئنا این نفرات در خارج از محیط کاری خود کری هایی را با دوستانشان دشاته اند که علاقه آنها به تیمشان به بیرون درز پیدا کرده است.

عادل پرسپولیسی ؛ بدون تردید
عادل فردوسی پور مجری برنامه 90 و گزارشگر بازی های داخلی و خارجی که الگوی بسیاری از گزارشگران و مجریان محسوب می شود یک پرسپولیسی دو آتیشه است، وی تیکه کلام های شیرینی دارد و سعی می کند با استفاده از تیکه های خود بازی را گرم کند اما کسی در گزارش هایش این تمایل های قدیمی را نمی بیند. عادل در گفت وگو با فرهاد مجیدی به این موضوع اعتراف کرد و یک بار فراز کمالوند هم این واقعیت را روی آنتن زنده برنامه اش، گفت که از زمان خبرنگاری فردوسی پور او را بعنوان یک پرسپولیسی می شناسد. 
عادل اما طی دو دهه اخیر به شدت در جهت گیری هایش مراقب عدالت بوده است و در بحران های دو تیم ، بدون در نظر گرفتن این تمایلات عمل کرده است.

گزارشگران استقلالی و پرسپولیسی صدا و سیما چه کسانی هستند؟
 
یوسفی استقلالی است
پیمان یوسفی یکی از مجریان نه چندان محبوب تلویزیون، طرفدار استقلال است، وی بیشتر شناختش در فوتبال به فهرست سرخابی ها محدود می شود،  یوسفی طی همه این سالها حین گزارش بازی های مختلف استقلال یا پرسپولیس، بارها نشان داد که بازیکن تیم های حریف را نمی شناسد و مطالعه کمتری دارد. یوسفی گزینه مناسبی برای اجراهای کلیشه ای درون استودیو است و کمتر برای مسابقات مهم از او استفاده می شود. یوسفی البته از جنبه اخلاقی ، انسان محترمی است و شخصیت والایی دارد که باعث شده حاشیه ای از او در دو دهه حضور در صداوسیما شاهد نباشیم.

گزارشگران استقلالی و پرسپولیسی صدا و سیما چه کسانی هستند؟

خیابانی مردی از جنس استقلال
جواد خیابانی را کمتر کسی نمی داند که یک استقلالی دو آتیشه است و نمی‌توان این موضوع را منکر شد.
 خیابانی در گزارش‌هایی که تاکنون انجام داده کم سوتی نداده است و بارها پیش آمده است که اشک بینندگان را از خنده زیاد در آورده و گاهی هم اصرار دارد هیجان خاصی به بازی ها بدهد. خیابانی که سردمدار نسل جدید گزارشگران تلویزیونی است، وقتی بی رقیب بود کارهایی به مراتب بهتر ارایه می داد و دایره اطلاعاتش هم به روز بود. او مطالعه می کرد و برای کارش وقت می گذاشت اما اجراهای بیشمار خارج از کار حرفه ای، او را سرگرم مسایل تبلیغاتی و اجرایی کرد و به آرامی از لیست گزارشگران محبوب شبکه سه خارج شد.

گزارشگران استقلالی و پرسپولیسی صدا و سیما چه کسانی هستند؟
 
مجری ورزش و مردم پرسپولیسی است
بهرام شفیع، مجری قدیمی برنامه ورزش و مردم یک پرسپولیسی است اما چندان دوآتشه نیست و با کنایه هایش سعی می کند این علاقه را کتمان کند. شفیع بسیار روی کلمات و بازی با واژه ها در گزارش هایش علاقه دار. به طور مثال وی در گزارش های جام جهانی94 که دو تیم آمریکا و کلمبیا به مصاف هم رفته بودند با تمرکز و تاکید روی نام  آلکسی لالاس ، باعث خنده بینندگان شده بود. شفیع به نسلی تعلق دارد که با امکانات حداقلی گزارش می کردند و در مسابقات زنده با چندین بار قطع تصویر، می بایست ارتباط با مردم را در گزارش خود حفظ می کردند. 
شفیع از ابتدای سالهای پس از انقلاب در تلویزیون بود و با افتتاح شبکه سه، در شبکه اول ماند تا کمتر شاهد گزارش هایش باشیم. این اواخر پوزخندهای او در ورزش و مردم و اجراهای تکراری همراه با تعارف هایش، باعث شده مردم خواستار تغییراتی در برنامه قدیمی شبکه یک شوند.
او رکورددار تداوم در سیمای ایران است و حالا به دهه چهارم حضور روی انتن رسیده که از این حیث هیچ همتایی بین همکارانش ندارد.

گزارشگران استقلالی و پرسپولیسی صدا و سیما چه کسانی هستند؟

جاودانی مشهدی، استقلالی است
رضا جاودانی اهل مشهد و از طرفداران ابومسلم بوده است!  جاودانی با اجرای مسابقه قوی ترین مردان به شهرت رسید، وی طرفدار استقلال است اما بیشتر او را به تمایلات فوتبال خارجی اش می شناسند.
او یا حفظ رفاقت با فردوسی پور در شبکه سه پیشرفت کرد و بخاطر ظاهر آرام و متشخص اش معمولا در ویژه برنامه های شبکه سه مجری بوده است. برنامه های فوتبال خارجی هم طی سالهای اخیر معمولا با حضور او جذاب بوده است. اطلاعات فنی جاودانی به رغم سالها اجرا به شدت پایین است و به نظر می رسد او چندان علاقه ای برای بیشتر دانستن از فوتبال ندارد. 
مجری گری برای این چهره محبوب گزینه مناسبی است و او به درستی پا به عرصه گزارش بازها نگذاشت.

گزارشگران استقلالی و پرسپولیسی صدا و سیما چه کسانی هستند؟
 
مزدک دوست عادل، استقلالی است
مزدک میرزایی متولد 26 شهریور 1349 و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع است، وی در سال 1384 موفق شد جایزه بهترین گزارشگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دریافت کند. مزدک از روش فردوسی پور پیروی می کند و این دو دوست خوبی هستند اما او برعکس عادل یک استقلالی است.
مزدک برخلاف سالهای اول، مدتی است که بسیار تلاش می کند علاقه اش به رنگ آبی را پنهان کند و در بازها جانب اتیاط را رعایت کند و به همین خاطر طعنه هایش به بازی های بعضا ضعیف استقلال در رسانه ها و فضای فوتبال ایران حاشیه ساز شده است. نمونه آن اختلاف شدید قلعه نویی با او و شکایت علنی او از نیش های مزدک بود که باعث شد برای مدتی او بازی های استقلال را گزارش نکند!
گزارش های خارجی مزدک هم در چندسال اخیر به شدت تعدیل شده و او دیگر یک نفس بارسایی نیست و در گزارش هایش هواداران تیم رقیب را هم در نظر می گیرد چون اعتراض های مردمی به او زیاد شده بود.

گزارشگران استقلالی و پرسپولیسی صدا و سیما چه کسانی هستند؟


سرهنگ با دفاع معروف خطی، پرسپولیسی است
در بین گزارشگران تلویزیون بیشنرین سابقه را در زمین چمن دارد و زندگی اش را صرف فوتبال و بحث و حرف درباره آن کرده است اما پایین ترین جایگاه را بین جوانترها دارد و معمولا بازی های سطح پایین تر به او سپرده می شده تا اینکه این اواخر کمی این وضع بهتر شده و مسابقات بعضا مهم را هم به علیفر می دهند.
علیفر معروف به سرهنگ در طول مسابقه بیشترین اظهار نظر شخصی را نسبت به تیم های درون زمین انجام می دهند و تصور می کند گفتن از تاریخچه و آمار معمولی تیم ها، جزو اطلاعات گزارشگر محسوب می شود! سرهنگ به شدت هرچه تمام تر پرسپولیسی است و خودش هم در مصاحبه های متعدد مطبوعاتی اش هم نتوانسته این را کتمان کند. او همچنین طرفدار جدی رئال مادرید هم هست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۸۷
مزدک یک لنگی دو آتیشه است
خودت هم نمی دونی جی میگی ! مزدک واستقلال ؟! ایشون دشمن شماره یک استقلاله !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
محمد رضا احمدی هم استقلالی است
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
من سالها دستیار تهیه صداوسیما هستم . گروه ورزش شبکه خبر و از نزدیک با آقای مزدک میرزایی آشنایی دارم . آقای مزدک میرزایی یک پرسپولسی حتی پرسپولیسی تر از علی پروین هستند .
تمام موارد ی که اعلام شد کملا" صحیح است بده خودم از نحوه رفتارشان متوجه شده بودم حالا به یقین رسیدم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
محمد رضا احمدی هم که معلوم شد پرسپولیسیه چقدر خوبه که صدا و سیما اینقدر گزارشگر و خبرنگار پرسپولیسی داره !!! چقدر خوبیم ما
همه ی موارد صحیح است. مخصوصاً عادل که تو دانشگاه خودمون بود. اما جواد خیابانی اگه بازی منچستر و بایرن رو هم گزارش کنه حتماً یه اشاره ای به تیم استقلال می کنه.
پاسخ ها
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
درسته ولی گزارش گرای پرسپولیسی حق ندارن واسه پرسپولیس بهتر گزارش کنن ولی میبینیم گزارشگرای استقلالی راحت از استقلال حمایت میکنند البته بخاطراینه که استقلال تیم دولتیه وپرسپولیس مردمی حتی زمان قبل انقلابم پرسپولیس مردمی بود وتاج تیم پهلوی بود.
خیابانی و شفیع در گزارششون اصلا مشخص نبود که طرفدار کدوم تیم هستن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
استقلال تیم دولتیه وپرسپولیس مردمی !!!! دقیقا درسته فقط کافیه جای استقلال و پرسپولیسیو عوض کنی که خدای ناکرده آقای روحانی ، ظریف ، سطانی فر ، عراقچی و بانک معروف تیم محبوب و مردمی جناب آقای هدایتی ناراحت نشن از دستتون که با این همه خدمت به تیم مردمی !!!! بازم بگین تیم حکومتی استقلاله اونم درست مدل قبل انقلابش !!!! شاید بگی در مورد استرا همین حرکتی که در مورد جعل قرارداد طارمی شد داره انجام میشه ولی قیاس این دو مورد قیاس مع الفارقه و مطمئن باش این دوستان برای جمع کردن آبروی ریخته شده خودشون دارن دست و پا می زنن کما اینکه تا قبل رفتن استرا و تهدیداش می گفتن امکان نداره بزارن بره و داره بازار گرمی می کنه و رفتنشو با رفتن برانکو بعد از 4 سال و بسیج ملی برای حمایت از این مربی که الحق فضای فوتبال ایرانو خوب می شناخت مقایسه می کنن اونم مربی که نذاشتن بیشتر از 4 ماه با تیم کار کنه !!!! اون رفت همون طور که جبارف رفت ، تیام رفت ، پاتوسی رفت ، صیادمنش و نورافکن و خیلیای دیگه رفتن ولی تیم مردمی !!! نه تنها همه رو نگه داشت بلکه با چند تا بازیکن فیکس تیم ملی و چند تا بازیکن خارجی با همون قیمت بازیکنای استقلال حتی بیشتر قرارداد بست.
شاید بگین همین بسیج برای برگردوندن استرا داره انجام میشه ولی این مقایسه هم اشتباهه قضیه بسیج ملی در مورد جعل سند طارمی و نشست روحانی و ظریف با اردوغان برای پاک کردن یه لکه ننگ بر پیشونی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس بود و قضیه برگردوندن استرا برای تطهیر همون سیستم برای نشون دادن بی طرفیه !!!!
ای کاش سند و مدرک هم برای این ادها ارائه می کردین، خوب هر کس یه حدسی می زنه ! نه !؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
اره منم گیج شدم شک کردم
گزارشگرانی، که نه به زبان فارسی تسلط دارند و نه به فوتبال.
اختراع اصتلاحات بی سر و ته را هم باید به توانایی این خودشیفتگان افزود، البته میکرفن و دوربین مفت بدون نظآرت، بهتر از این هم نمیتواند باشد.
شما هم اینقدر نوشابه براشون باز نکنید.
طرفدار هر تیمی باشند اشکالی نداره ولی نباید در گزارش انها طرفداریشون دیده شود"
چطور گزارشگران شهرستانی بخصوص اصفهان و سپاهان بالا و پایین خودشونو به رنگ تیمشون در میارن و ابایی ندارن اما تهرانیا نباید بگن طرفدار کدوم تیم هستن
مزدک پرسپولیسیه دو آتیشه است، من خودم ازش پرسیدم. بقیه درست بود.
استفاده تابناك از كارشناس هاى ناشى و بى كفايت براى موارد اجتماعى (مثل برخورد ناشيانه با پزشكان)و ورزشى شان و منزلت اين رسانه را از بين مى برد فراموش نكنيم كه تابناك بعداز تلويزيون پرمخاطب ترين رسانه جهانى فارسي زبان است
بنظر من سرهنگ علیفر استقلالی دوآتیشه است ثابت شده
بجز عادل همه اشتباه بود
خیابانی پرسپولیسی ، وعادل استقلالی
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
عادل پرسپولیسی
اقای خیابانی همشهری ما هستش استان اذربایجان شرقی شهرستان بستان آباد روستای حاج آقا ایشون یه پرسپولیسی هزار اتیش چطور میگید استقلالی بارها از زبان خودش شنیدیم
من فکر میکردم خیابانی و جاودانی پرسپولیسی هستن.
ینی راسته
باسلام و احترام
نظر شخصیه منه...بیشتر بازیگرا...خبر نگارا.....از کارمندان صدا سیما ...استقلالی اند....ولی متاسفانه بیشتره این اطلاعاتی که درباره بازیگران ....هست...طرفدار کدوم تیم هستن یا اشتباهه یا دو طرفه اند!!!!!!!!که اصلن امکان نداره مثل آقای مزدک میرزایی یه استقلالی آتیشیه....فرداش میشه پرسپولیسی...
عشق فقط فقط استقلال ....قهرمانه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
آره
سلام.دربی 84 دیدیم جایگاه استقلالی ها پر نشد راست گفتن اس اس پشت دروازه اقای شفیع 1 اغذیه فروشی داره که رو درو دیوارش عکسهای پرسپولیسی ها رو زده پرسپولیس رو 3 بار ناجوانمردانه 3.0 کردن ولی دله ما دریاست عشق من سلطان علی پروین
به نظر من هم اقای خیابانی و محمد حسین میثاقی و اقای علیفر پرسپولیس هستند از نحوه گزارششون واضح است
همه ی گزارشگرا هواداره پرسپولیس هستن
یوسفی طرفدار پرسپولیسه،عادل ومزدک استقلالی هستن خیابانی هم پرسپولیسی،براتون سند ومدرک رو میکنم
بابا اینها همشون دروغ میگن همشون پرسوپلیسی هستند به جز آقای یوسفی
بابا مزدک پرسپولیسی دو اتیشه محسوب میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
اره همشون پرسپولیسی اند جز یوسفی حتی عکساشم دارم
از نظرات همگان متشکرم
اگر یک نگاه به مراسم اهدای جام اول لیگ برتر در سال ۱۳۸۰ به پرسپولیس بندازین...کاملا بوسه های آقای مزدک بر گونه های علی پروین رو میبینین....حالا این مدرک و قضاوت از شما..جای بحث و جدل و کی درست میگه هم نیست
من یه استقلالی ام ولی مزدک پرسپولیسی
مزدک پرسپولیسیه سرهنگ استقلالی
همه بجز عادل وخیابانی استقلالی اند
قطعا سرهنگ استقلالیه حتی تو استقلال هم بازی کرده ولی بقیه کاملا درست بود
شاید مزدک رو اکثرا فکر کنن لنگیه ولی اینطور نیست بخاطر اینکه جانب احتیاط رو بگیره یجور دیگه وانمود میکنه که همینم باعث شده استقلالیها ازش شاکی باشن وگرنه مطمنا استقلالیه
مزدک میرزایی داد میزنه میگه من لنگی ام
به نظرم و با دلیل عرض میکنم که خیابانی طرفدار کیسه است و در گزارشهای ناعادلانه اش عقده هایش را نمیتواند پنهان کند و یک شیش تایی دو اتیشه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
به‌نطرمن‌همه‌کیسه‌ای‌اند
بابا صداوسیما شده لنگی
بعضی هاش درسته و بعضی هاش غلط
عادل پرسپولیسیه
مزدک میرزائی استقلالیه
خیابانی هم استقلالیه
ولی بقیه رو اشتباه نوشتین
یوسفی پرسپولیسه
سرهنگ علیفرد استقلالیه
محمد رضا احمدی پرسپولیسه
همشون لنگی ان جز رضا جاودانی و پیمان یوسفی
مزدک استقلالیه
خیابانی استقلالیه
عادل لنگیه
سرهنگ استقلالیه
محمدرضا احمدی لنگیه
مرحوم شفیع لنگی بود
میثاقی لنگیه
جاودانی استقلالیه

تامام
پاسخ ها
حسن باقری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
همش درسته ولی مزدک لنگیه داداش
عادل لنگی هستش.
پاسخ ها
آرش تاجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
مزدک هم ی لنگیه
استقلای,ها,,,خیابانی,,جاودانی,,یوسفی,,
پرسپولیس,ها,,,عادل,,مزدک,,میثاقی,,احمدی,,علیفرن
پاسخ ها
mohamad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
میشه مدرک رو کنی تا به همه اثبات بشه؟؟؟
مزدک پرسپولیسیه
یاسانکی پستونکی هم همینطور
تاسف داره که تو گزارشای داخلی طوری از گل خوردن پرسپولیس ناراحت میشن انگار از عربا گل خوردن
نمونه ش بازی با پیکان ۲۸ آبان ۹۷
عادل و مزدک سرخ دل هستن اصلا شک نیست تو این سوال،،،،عشق فقططططط پرسپولیس کبیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
ایووووولل
بخدا همش برعکس گرفتید
همه اینایی که گفتین باعرض معذرت یه مشت چرت وپرتی بیش نبود
من مطمن هستم عادل ومحمد حسین میثاقی رضا جاودانی محمد رضا احمدی شهاب قاسمی مزدک میرزای پرسپولیس دو اتیشه هستند محمد حسین که در جم خودم ازش پرسیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
اره بابا دواتیشه هم هستند
عادل پرسپولیسیه
میشه خواهش کنم کسانی که دارن اینطور نظر میدن با سند ووو مدرک بیان این حرف ها رو اثبات کنند.
ممنون میشم زود اثبات کنید.
سلام خسته نباشید دوستان عزیز،اگه امکان داره کسی سند یا مدرکی داره بیاد به همه اثبات کنه،خیلی ممنونم مرسی.
عادل پرسپولیسی
مزدک پرسپولیس
سرهنگ استقلال
جاودانی و یوسفی استقلال
فقط خیابانی و علیفر استقلالین
بقیشون از دم پرسپولیسی هستن!
کی میگه خیابانی استقلالیه!!؟
خیابانی یه تراکتوریه و اینم نمیتونیم انکار کنیم..
لنگنامه صدا سیما تاجی نداره همه از دم لنگین و افتخار میکنیم ک تو صدا وسیمای میلی ضد مردمی یکی از شرایط استخدام لنگی بودنه
میثاقی استقلالیه
جواد خیابانی، میثاقی، مزدک، یوسفی استقلالی اند.عادل ،علیفر پرسپولیسی.این‌ که دیگه واضحه
تمام گذارشکرا جز بهرام شفیع طرفدار کیسه کشان
خیابانی و مزدک که پرسپولیسی هستن بارها ثابت کردن. مگر ندیدین خیابانی چطور کی روش رو در جام ملت ها کوبوند؟ مزدک هم که همیشه در بازی های تیم ملی بازیکنان استقلال رو تخریب می کرد.
این چه خبرنگاریه که میگه مزدک و خیابانی استقلالی ند؟
در مورد عادل هنوز دقیقا مشخص نیس.
من خودم پرسپولیسیم و عادل هم پرسپولیسی و خیابانی هم پرسپولیسیه....
کیسه کشا حالتون چطوره خوش میگذره؟ عادل و مزدک و محمدرضا احمدی پرسپولیسی هستن کیسه کشای عزیز
فقط اینو تاریخ میگه پرطرفدارترین تیم آسیا اس اس با پنج فینال در اسیا خوشحال اونیکه استقلالی کبیره
هر کی مغزش یاری کند طرفدار استقلاله
استقلال بزرگتر از این حرف هاست
بابا مسعود تمام میشه
سلام بر بسیج
لنگی ها ؛ عادل ، خیابانی ، مزدک ، علیفر ، سیانکی ، شفیع ، جاودانی ، میثاقیان
تاجی ها : یوسفی و احمدی
حال کردم ک خیابانی استقلالی

لنگیا دوره شما تمومه
اصلا دعوا نکنید با توجه به سوابقشون نشون میده
عادل
علیفر
احمدی
مزدک
پرسپولیسی هستن بقیه هم از دم همشون کیسه کش هستن کلش همین.خیابانی ک کلا مادر بزرگ اس تق لال بچه توی گهواره هم اینو میدونه.
خیابانی رو مطئنم کیسه کشه
دم همه گزارش گرهای استقلالی گرم
این اصلادرست نیست مزدک میرزایی پرسپولیسی است حتی توگزارشگریش هم مشخص است ماپرسپولیسی هاهم بیشتردوسش داریم چون همه کارمیکنه که عشقش روبه پرسپولیس ثابت کنه ازکنایه زدن به تیم استقلال موقعی که پرسپولیس گل میخوره خیلی ناراحت میشه
هر کسی باندازه ارزنی شعور داشته باشه قطعا پرسپولیس رو تیم محبوب خودش میدونه و این انتخاب حق مشروع و شهروندی هر انسانیه و قطعا به احدی ارتباط نداره،کاملا واضحه که از ده نفر گزارشگر معروف دستکم هشت تای اونا پرسپولیسی هستن ،وقتی تیمی بازی زیبا انجام میده و سرش تو کار خودشه ،مثل کیسه خاله زنک نیست خب طبیعیه هرکی تو هر پست و منصبی دوستش داره حتی پادشاه یک کشور پرسپولیس هم منچستر ایرانه،زنده و قهرمان باد پرسپولیس جاودانه و گزارشکران پرسپولیسی و بامرام
استقلالی ها را از صدا و سیما بیرون کردن،لنگی باشی استخدامی
از بین تمام مجریان صدا و سیما فقط جاودانی استقلالی است مابقی همه طرفدار پرسپولیس هستند.البته به این دلیل که استقلالی ها را از صدا و سیما بیرون کردند و جاودانی هم بدلیل آشنا و پارتی کلفتی که داشته تونسته تا حالا توی تلویزیون باقی بمونه.
تمام گزارشگرا ،تمام مجری ها متاسفانه لنگی هستن ،هر شبکه ای میزنی ،جدیدا توتونچی خیلی رو مخه
عادل که پرسپولیسی باشه،همین واسه عشقپولیسی ها بسه...ازته دل خوشحالم ک عادل پرسپولیسیه...چون فوتبال شناسه.بقیشون طرفدارهرکی میخان باشن،باشن..مهم نیست
اصلا ناراحت نباشید ، راحت میشه فهمید کدوما استقلالی هستند کدوما پرسپولیسی ، اون گزارشگرایی که با شخصیت هستند و اصالت دارند مثل عادل پرسپولیسی اند ، مابقی کیسه کشن .
پرسپولیس سرور استقلاله
خیابانی یک پرسپولیسی متعصب میباشه ، به خاطر اینکه موقع گزارش بازی استقلال گفت کثافت ستارهمدانی بدجوری سانتر میکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل