بازدید 10474
چشم اهالی هامون به دریاچه پر آب روشن شد؛

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنجشنبه پنجم فروردین

در تهران پس از آنکه کاهش دما موجب بازگشت پدیده وارونگی و افزایش جزیی آلودگی هوا شد، بار دیگر هوا از وضعیت سالم به وضعیت پاک بازگشت تا ساکنان پایتخت همیشه دود آلود، چهارمین روز هوای پاک را در پنج روز سپری شده از سال تجربه کنند.
کد خبر: ۵۷۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 24 March 2016
از جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»، در پی بارندگی های به وقوع پیوسته در بسیاری از نقاط کشور، بالا آمدن سطح آب دریاچه هامون یکی از بهترین اخباری است که می‌شنویم؛ خبری خوش که مشابه آن در برخی شهرهای دیگر نیز شنیده می‌شود.

در تهران، پس از آنکه کاهش دما موجب بازگشت پدیده وارونگی و افزایش جزیی آلودگی هوا شد، بار دیگر هوا از وضعیت سالم به وضعیت پاک بازگشت تا ساکنان پایتخت همیشه دود آلود، چهارمین روز هوای پاک را در پنج روز سپری شده از سال تجربه کنند؛ تجربه ای بسیار کمیاب و نادر!

البته تداوم بارندگی ها در کنار محاسنی که دارد، نگرانی هایی را هم به وجود می‌آورد. از جمله خطر طغیان رودخانه ها که رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به آن از مسافران نوروزی و شهروندان می‌خواهد از استقرار در حریم و بستر رودخانه ها خودداری کرده و احتمال بارش های فصلی را فراموش نکنند.

آخرین وضعیت ترافیک

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین جاده چالوس - حدفاصل ابتدای محور به سمت چالوس تا تونل شماره 5 - خبر داد و گفت: برابر آخرین گزارش ها از محورهای مواصلاتی کشور، هم اکنون ترافیک محورهای هراز و فیروزکوه پرحجم اما روان در جریان هستند.

وی تأکید کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار بوده و مداخلات جوی نیز دیده نشده است.

رحمانی به رانندگان توصیه کرد، در سفرهای نوروزی سرعت خود را کاهش داده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند، چون با کاهش 5 کیلومتر در ساعت از سرعت خودرو، می توان تا 30 درصد ضریب ایمنی افزایش داد.

همچنین پلیس راه ناجا اعلام کرد: محور نهبندان ـ شهداد در استان خراسان جنوبی که به دلیل توفان شن مسدود شده بود، بازگشایی شد. شب گذشته، حوالی ساعت 20 بود که این محور به دلیل توفان شن مسدود شد.

آخرین وضعیت آب و هوا

بر پایه پیش بینی های هواشناسی، بارندگی های روز گذشته که در مرکز و نیمه شرقی کشور به صورت پراکنده ظاهر شده بود، امروز محدود به شرق کشور خواهد بود و به تدریج صبح جمعه از کشور خارج می‌شود.

آسمان اغلب نقاط کشور برای امروز و فردا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.


وضعیت جوی استان‌های کشور این گونه پیش بینی می‌شود؛

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه 5 فروردین
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه 5 فروردین
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه 5 فروردین
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی