بازدید 4252
سوژه روز

چرا همه شایعات پرسپولیس به طارمی ختم می‌شود؟!

مهدی طارمی بازیکن محجوبی است اما واقعا چه شده که این روزها هر چه شایعه است از سر او بلند می‌شود؟
کد خبر: ۵۷۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 12 March 2016
مهدی طارمی که می‌توانست و حتی می تواند جزو بازیکنان خوشنام پرسپولیس باشد این روزها راه را غلط می‌رود.
به گزارش تابناک ورزشی، مهدی طارمی هنوز خیلی راه دارد تا بتوان از او به عنوان یک ستاره واقعی در این فوتبال نام برد، این نه به خاطر مسائل اخیری است که در خصوص او رخ داده است بلکه به دلیل مسیر پر خطری است که خودش انتخاب کرده و احیانا مشاورینی که به او غلط مشورت می دهند.
اینکه طارمی روز گذشته روی نیمکت پرسپولیس قرار داشت اصلا نمی تواند عجیب و غریب باشد. در همه جای دنیا بزرگان فوتبال به صلاحدید سرمربیان خود روی نیمکت قرار می گیرند و این باعث نمی شود ریز و درشت شایعه درست شود اما در فوتبال ایران چه می شود که وقتی بازیکنی مثل طارمی که هنوز برای بزرگ شدن راه زیادی دارد این طور دچار هجمه شایعات می شود؟
چرا باید این شایعات و حاشیه ها در پرسپولیس بیشتر از همه برای طارمی به وجود آید؟ چرا مثلا نیمکت نشینی سایر بازیکنان این همه سوال ایجاد نمی شود؟
طارمی قبل از بازی با صبا دچار سرماخوردگی شده و در تمرین مهم تاکتیکی حضور نداشته است. آیا این غیبت باید منشا شایعات نخ نمایی مثل این شود که او نمی خواسته مقابل دایی بازی کند؟
طارمی خودش باید دلش به حال خودش بسوزد. او باید در خود واکای کند چرا همه این شایعات برای او پیش می آید و چرا برانکو باید این همه از او عصبانی شود.
طارمی هنوز به طور تمام و کمال دین خود را به پرسپولیس ادا نکرده و برای خوشحالی دل هواداران و طرفدارانش باید بیش از این مواظب رفتار خود باشد. او این روزها زیر ذره بین است و جز خودش کسی نمی تواند او را از زیر سیبل درآورد.
البته باید پذیرفت برانکو در پرسپولیس دژ محکمی برای بی انضباطی ها و رفتارهای غیر عرف بازیکنان است و باشگاه پرسپولیس باید قدر این دیسیپلین را بداند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی