بازدید 2640

احمدزاده بعد از اولین حضور روی نیمکت ملوان چه گفت؟

کد خبر: ۵۷۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 10 March 2016

محمد احمدزاده پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان گفت: از تمام تماشاگرانی که 90 دقیقه امروز سنگ تمام گذاشتند و تیم را تشویق کردند قدردانی می‌کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی ملوان که بعد از مدت ها دوباره هدایت این تیم را برعهده گرفته است در اولین حضور خود روی نیمکت عنوان کرد:  بیشتر دقایق بازی در اختیار ما بود و سعی کردیم ایجاد موقعیت کنیم و موفق هم بودیم. فکر می‌کنم 5 موقعیت مناسب و یک پنالتی داشتیم که می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما موفق نشدیم.

احمدزاده تصریح کرد: بچه‌ها نشان دادند انرژی و توان خوبی دارند، تا جایی بدنشان اجازه می‌داد تلاش کردند امیدوارم در روزهای آینده این مشکلات را رفع کنیم. داشته‌های ما همین است و نباید شکایت کنیم. فایده‌ای هم ندارد و بهتر است در این باره صحبت نکنیم و از هر چه در توان داریم باید استفاده کنیم.

وی افزود: دستور بازی روی زمین زمانی اجرا شد که بچه‌ها از نظر فیزیکی هنوز تخلیه نشده بودند اگر شرایط جسمانی بازیکنان بهتر بود در 15 دقیقه پایانی نتیجه را به نفع خودمان تغییر می‌دادیم اما چون یک جلسه بیشتر با تیم کار نکرده بودم از این شرایط اطلاع نداشتم.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که آیا از تعویض‌هایش رضایت داشت گفت: از هیچ کدام از تعویض‌ها راضی نبودم هر 3 بازیکن باید کاری می‌کردند تا تیم روند بهتری داشته باشد که نشد از اولادی که مورد حمایت تماشاگران است انتظار بیشتری داریم و باید خودش را برساند.

احمدزاده با بیان اینکه دوست داشتیم 4 روز تعطیلات نوروز داشته باشیم اما با این شرایط شاید یکی دو روز بیشتر تعطیلات نداشته باشیم گفت: دو هدف را باید دنبال کنیم یکی رفع مشکلات فنی چرا که شکل فوتبالی که انجام می‌دادیم باید عوض کنیم و ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و از طرفی بالا بردن توان جسمانی بازیکنان که مهم‌ترین هدف ما است،‌البته شرایط روحی و روانی هم تاثیرگذار است و باید روی این موضوع هم کار کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست