بازدید 2683
۱

واقع‌بینی ویسی از اخراج بازیکنش

سرمربی استقلال خوزستان اخراج بازیکن تیمش مقابل ملوان را درست دانست.
کد خبر: ۵۷۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 10 March 2016

عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک استقلال خوزستان مقابل ملوان اظهار داشت: بازی بسیار سخت و سنگینی برای هر دو تیم بود، هم ما و هم ملوانی‌ها به دنبال سه امتیاز بازی بودند که در پایان متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

به گزارش تابناک ورزشی، ویسی با اشاره به تغییراتی که در ملوان صورت گرفته خاطرنشان کرد: ما می‌دانستیم ملوان به گونه‌ای دیگر بازی می‌کند، خوشحالیم که 45 دقیقه 10 نفره توانستیم گل خورده را جبران کنیم و در پایان هم یک امتیاز کسب کردیم.

سرمربی استقلال خوزستان تأکید کرد: خوشحالیم که در پایان سال بازنده به شهرمان بازنمی گردیم و یک امتیاز به خانه بردیم، امیدوارم که در سال آینده بتوانیم هم بازی‌های بهتری انجام بدهیم و هم نتایج بهتری کسب کنیم.

ویسی در مورد اینکه تیمش در نیمه اول اعتراض زیادی داشت، گفت: درست است، اما در رختکن با بازیکنان صحبت کردیم و این موضوع در نیمه دوم از بین رفت.

وی در مورد اخراج سیف‌اللهی خاطرنشان کرد: به هر حال اینگونه مسائل در بازی رخ می‌دهد، بازیکن ما حواسش نبود و پایش را بیش از حد بالا آورد، اخراجش هم درست بود، به هر حال وقتی بازیکنی احتیاط نمی‌کند، بازیکنان دیگر باید آن را جبران کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعیت دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست