بازدید 3692
۱

رو دست خوردن استقلالی‌ها از پرسپولیسی‌ها در دربی پیشکسوتان

کد خبر: ۵۷۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 08 March 2016
پیشکسوت استقلال می‌گوید پرسپولیسی‌ها سر آنها را کلاه گذشاته‌اند.
به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار دوستانه پیشکسوت های پرسپولیس و استقلال، در حالی که آبی ها 4 بر یک جلو بودند در نهایت بازنده شدند. علیرضا اکبرپور پیشکسوت آبی ها می گوید پرسپولیسی ها سر آنها کلاه گذاشتند و برنده این بازی شدند.
 او در این باره توضیح می دهد: «قرار بود بازی مساوی شود ولی پرسپولیسی ها سر حرف شان نماندند. ما 4 بر یک جلو بودیم که مربی پرسپولیس جلو آمد و گفت برای اینکه بازی یابود یک شهید است، مساوی شود. بعد من، هاشم حیدری و پرورش خواه و بقیه بیرون آمدیم و آن هایی که پای خراب داشتند مثل شاهین بیانی، حیدرخان و نعلچگر وارد زمین شدند و باز هم نمی توانستند به ما گل بزند. باور کنید شاهین بیانی توپ را قل می داد که گل بزنند ولی آنها با بزیک و انتظار و خان محمدی و جمشیدی نمی توانستند گل بزنند.»
اکبرپور با ناراحتی ادامه می دهد: «اگر بازی را به شکل عادی برگزار می کردند، ما 10، 20 تا گل به آنها می زدیم ولی نگذاشتنند و دقیقه آخر بازی فرشاد پیوس یک گل زد و 5 بر 4 شدیم. اگر سرمربی ما اصرار نمی کرد این اتفاق نمی افتاد. من می دانستم که پرپسولیسی ها به حرف شان پایبند نیستند و درس عبرتی شد برای خودمان.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بهونه دیگه ای نداشتن خیلی مونده به بازیکنهای پرسپولیس برسید
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی