بازدید 3398

هزینه پرتاب نارنجک بر عهده تماشاگران پرسپولیسی ها!

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی افتاد مردم ایران و همان تماشاگرانی که نارنجک زدند باید هزینه‌اش را پرداخت کنند.
کد خبر: ۵۷۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 07 March 2016

علیرضا اسدی در مورد انفجار چند نارنجک در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: اصلا اتفاق خوبی نبود. الان بحث امنیت مطرح است و باید با این اتفاق هزینه‌اش را پرداخت کنیم. باید درواقع مردم ایران و همان تماشاچیانی که این نارنجک‌ها را زده‌اند هزینه‌اش را پرداخت کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا این موضوع به ضرر فوتبال ایران تمام می‌شود یا خیر؟ گفت: من پیشگویی نمی‌کنم اما وقتی عملی در حضور افسر امنیتی می‌‌افتد فکر می‌کنید جوابش چیست؟ چرا باید کاری کنیم که بعدا اثبات کنیم این کار را نکرده‌ایم در حالی که همه این اتفاقات هزینه‌بر است.

وی در مورد اینکه آیا تصمیم AFC می‌تواند به ضرر ما باشد گفت: نظر شما چیست. راهکار رسانه‌ها چه چیزی هست و چه برنامه‌ای دارید؟ نکوهش مشکل را حل نمی‌کند چون این یک بحث فرهنگی است و ما باید به سمتی برویم که این وقایع در کشور ما نیفتد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تاج گفته است که این مسائل به لیگ قهرمانان ربطی ندارد، یادآور شد: این موضوع را از تاج بپرسید.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل