بازدید 3183

کنایه برزگر به وزارت ورزش؛ 7 میلیارد پول نیازی به مدرک رو کردن ندارد!

عضو کمیته فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: نامه رسول خادم به رئیس جمهور تنها به دلیل دغدغه‌های وی و از سر دلسوزی بود، نه مسائل دیگر.
کد خبر: ۵۷۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 07 March 2016
ننصور برزگر در مورد نامه رسول خادم به رئیس جمهوری اظهار نظر جالبی کرده است و می گوید او از سر دلسوزی این نامه را نوشته است.
به گزارش تابنک ورزشی، او در مورد نامه رسول خادم به رئیس جمهور اظهار داشت: تا جایی که می‌دانم کل دریافتی فدراسیون کشتی از وزارت ورزش 7 میلیارد و 200 میلیون بوده و چیز روشنی است و نیازی نیست که عده‌ای بخواهند برایش مدرک رو کنند. آیا به راستی با این مبلغ می‌شود کاری کرد، آن هم برای المپیک؟


برزگر تصریح کرد: مسئولان توقع دارند ورزشکاران با 300 سکه جدا از انگیزه‌های معنوی شاد کردن دل مردم، انگیزه کافی برای تمرین و تلاش بیشتر را داشته باشند؟ مسئولان به جای سکه باید خانه و کار برای این قهرمانان فراهم کنند.

وی تصریح کرد: زنگ خطر برای رشته‌های مدال‌آور در المپیک از مدت‌ها پیش به صدا در آمده و وزارت ورزش و جوانان باید تمام تمرکز خود را بر روی رشته‌های مدال‌آور بگذارد، ولی حتی پس از دستور روحانی در جلسه هیئت دولت نیز اتفاقی رخ نداد.

برزگر افزود: زمان زیادی تا المپیک نمانده و باید به فکر مدال‌آوری در این رقابت‌ها بود. الان هم می‌شود در این فرصت باقی مانده از رشته‌های مدال‌آوری همچون کشتی، وزنه برداری، تکواندو و دوومیدانی که در میادین قبلی نیز مدال‌آور بوده‌اند، حمایت ویژه‌ای کرد تا بتوانیم در المپیک 2016 برزیل موفق باشیم.

عضو کمیته فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد تاکید کرد: بنابراین اگر با این روند ادامه دهیم و نتوانیم در المپیک برزیل نتیجه‌ درخور توجهی را کسب کنیم، انتقادها نه فقط مربوط به وزارت ورزش و جوانان، بلکه مجموعه دولت را هدف قرار خواهد داد.

برزگر در پایان گفت: نامه رسول خادم به رئیس جمهور از سر دلسوزی بود. او از تمام مناصبی که می توانست داشته باشد برای ادای دِین به کشتی گذشته است و در این درحالی است که برخی برای حفظ منافع خود ترجیح می دهند، سکوت کنند و یا وقتی اظهار نظر می‌کنند، تعریف کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر