بازدید 4269
فوتبال اروپا

یوونتوس۲-۲بایرن؛‌بازگشت شکوهمند بانوی پیر/گل مشکوک مونیخ

بایرنی ها که با خوردن دو گل کمی در شوک فرو رفته بودند، نزدیک بود با ضربه سر پوگبا گل سوم را هم بخورند. بازگشت سریع یوونتوس میزبان در این بازی مثالزدنی و تاریخی بود گرچه آنها می توانستند بازی را با یک گل برتری هم به پایان برسانند تا کارشان کامل شود.
کد خبر: ۵۷۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ 24 February 2016

دیدار حساس یوونتوس و بایرن مونیخ که تصور نمی شد در این مرحله به هم برخورد کنند، جذابیت این دور از بازی ها را بسیار بالا برد. دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که بازی حساسیت های زیادی به همراه داشت.

به گزارش تابناک ورزشی،  تیم آلمانی بازی را بهتر از یوونتوس آغاز کرد و به نظر می رسید الگری تنها می خواهد تیمش به ضدحمله رو بیاورد. اتفاقی که با بازی بد پائولو دیبالا با شکست مواجه شد.

یوونتوس۲-۲بایرن؛‌بازگشت شکوهمند بانوی پیر/گل مشکوک مونیخ

در دقیقه ۳ بازی، مانژوکیچ در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما شوتش در حدی نبود که خطرساز باشد. وی چند دقیقه بعد هم موقعیت قابل قبولی داشت اما با گذشت زمان، بایرنی ها کاملا بر بازی مسلط بودند و میزبان نمی توانست در برابر پاس های پیاپی حریف کار خاصی انجام دهد. اولین موقعیت مهم بایرن مونیخ را ویدال از دست داد. شوت محکم این بازیکن را بوفون به زیبایی دفع کرد.

در ادامه مهمترین فرصتی که می توانست به گل تبدیل شود را مولر هدر داد! وی در حالی که می توانست دروازه خالی را باز کند، تعلل کرد و بونوچی توپ را بیرون آورد. بایرنی ها یک بار توسط شوت روبن خطرناک ظاهر شدند و یک بار دیگو شوت تیاگو را بوفون به سختی کنترل کرد.

در آن سوی میدان دیبالا فرصت خوبی را هدر داد اما در نهایت در دقیقه ۴۳، اشتباهات لیخشتاینر بی پاسخ نماند و پاس کوستا به مولر، این بازیکن را در موقعیتی آسان قرار داد تا دروازه را باز کند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم یوونتوس جلو کشید اما در دقیقه ۵۵ غافلگیر شد! فرار لواندوفسکی و روبن با سرتوپ های مشهور این وینگر هلندی روبرو شد تا وی به زیبایی گل دوم بایرن مونیخ را هم به ثمر برساند. یووه سریع به بازی برگشت.

همکاری مانژوکیچ و دیبالا باعث شد ستاره آرژانتینی در موقعیت تک به تک کار دشواری برای زدن گل اول نداشته باشد. چند دقیقه بعد کوادرادو در موقعیت تک به تک تسلیم واکنش مانوئل نویر شد. چند دقیقه بعد شوت مورب پوگبا با اختلاف کمی از بالای دروازه بایرن به بیرون رفت. در نهایت در دقیقه ۷۶، استفان استورارو تازه به زمین آمده از پاس طلایی موراتا نهایت استفاده را کرد و گل زیبایی به ثمر رساند.

یوونتوس۲-۲بایرن؛‌بازگشت شکوهمند بانوی پیر/گل مشکوک مونیخ

بایرنی ها که با خوردن دو گل کمی در شوک فرو رفته بودند، نزدیک بود با ضربه سر پوگبا گل سوم را هم بخورند. گواردیولا ریبری را به بازی آورد تا تیمش دوباره به گل برسد. این بازیکن فرانسوی در یک صحنه پاسی را به داخل محوطه جریمه فرستاد که نزدیک بود وارد دروازه شود اما در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا کار به دیدار برگشت برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار