بازدید 8378
چهره ارشد جریان اصولگرایی؛

وحدت اصول‌گرایان، تمرینی برای همبستگی خانواده بزرگ انقلاب است

ما افراد خبره و متخصص مثل آقای آل اسحاق را در لیست داریم که سابقه وزارت، اتاق بازرگانی و... سابقه سنگینی در کشور دارند؛ اما تا الان در مجلس نبوده، یعنی از جهتی هنوز جدید است و یا 4 نفر از رویش های انقلاب روی داریم که با سنین پایین، تجارب علمی خوبی دارند؛ آقایان قریشی، عامری، عبدالملکی و وکیل پور.
کد خبر: ۵۷۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 23 February 2016
دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، وحدت اصول‌گرایی را تمرینی برای وحدت و همبستگی خانواده بزرگ انقلاب خواند که در مقاطع حساس پیش روی، امری ضروری است و متذکر شد که شرایط آینده را کسانی می توانند رقم بزنند که متحد و یکپارچه در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش هاش عمل کنند.

به گزارش «تابناک»، دکتر عبدالحسین روح الامینی، دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در گفت و گویی با تحلیل ایران بر لزوم حفظ وحدت اصولگرایان در دوران پس از انتخابات مجلس تأکید کرد و در این باره گفت: با توجه به مقدمات طی شده و شورای همگرایی اصولگرایان در استان ها ـ که همچنان بعد از انتخابات هم ادامه پیدا خواهد کرد و ساز و کارهایی که در شورای مرکزی ائتلاف دیده شد ـ حتما می تواند در دراز مدت فعالیت های سیاسی ـ اجتماعی اصولگرایان را در کشور راهبری کند.

این چهره ارشد جریان اصولگرایی ادامه داد: تعبیری که بعد از فرآیند، اخیراً بعضی از اعضا شورا داشتند از این که این کار چیزی شبیه معجزه و کم نظیر بودنش در ادوار گذشته را در جلسات مکرر بیان کردند، با دو منظور که ما در آتیه کشور اگر با مشکلات سخت اجتماعی-اقتصادی داخلی و یا با فشارهای منطقه ای که در اطرافمان وجود دارد مواجه باشیم، این وحدت اصولگرایان و تمرینی که در این دوره شد، می تواند برای وحدت و همبستگی خانواده بزرگ انقلاب بسیار راهگشا باشد.

روح الامینی افزود: برای مواجهه با شرایط سخت آینده در جهت تأمین منافع ملی، کسانی که تضعیف ائتلاف را هدف گرفتند و توجه مقطعی به واسطه فقط بحث انتخابات، این مسأله را مد نظر قرار ندادند، چیزی از ارزش کار کم نمی کند.

وی تصریح نمود: مجلس به هر صورت با هر ترکیب بندی انتخاباتش صورت می گیرد؛ هرچند ترکیب بندی انتخابات مجلس خبرگان آتی و مجلس دهم بسیار مهم است، گذراست و شرایط آینده را کسانی می توانند رقم بزنند که متحد و یکپارچه در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش هاش عمل کنند.

وحدت اصول‌گرایان، تمرینی برای همبستگی خانواده بزرگ انقلاب است

روح الامینی درباره پروسه چند مرحله‌ای گزینش کاندیداهای اصولگرایی بر اساس سوابقشان و همچنین مصاحبه‌های تخصصی عنوان کرد: ما افراد خبره و متخصص مثل آقای آل اسحاق در لیست داریم که سابقه وزارت، اتاق بازرگانی و... سابقه سنگینی در کشور دارند؛ اما تا الان در مجلس نبوده، یعنی از جهتی هنوز جدید است و یا 4 نفر از رویش های انقلاب روی داریم که با سنین پایین، تجارب علمی خوبی دارند؛ آقایان  قریشی، عامری، عبدالملکی و وکیل پور.

وی افزود: پس یکی از محورهای ما این بود که نوآوری در لیست باشد و هم از جهت ورود افراد جدید مثل آقایان داودی و آل اسحاق و از طرفی رویش ها هم باشند. بعضی از این افراد در گروه بندی های  دیگری هستند که در این زمینه هم توازنی باشد؛ یعنی توازن ما یک بعدی نبوده است.

روح الامینی خاطرنشان کرد: ما توازن سنی، تجربه، جنسیت در واقع از ابعاد مختلف لیست را در مراحل آخر متوازن کردیم و به این علت که آنقدر این پرداخت نهایی خوب انجام شد و منطق داشت، مورد اجماع کامل کمیته و شورای مرکزی 22 نفره قرار گرفت

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی