بازدید 4092

در صورت حضور مردم، شانس اصلاح‌طلبان بالاست

قائم مقام حزب ارداه ملت گفت: مردم در شرایط فعلی نسبت به برگ‌های رأی خود بی‌توجه نباشند و آن را واگذار نکنند.
کد خبر: ۵۷۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 23 February 2016
به گزارش دانشجویان ایران، آذر منصوری در نشست خبری لیست انتخاباتی «یاران اعتدال و امید» که در ایسنا برگزار شد، طی سخنانی به تبیین مواضع اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو پرداخت و خاطرنشان کرد: دلیل این‌که گفته می‌شود انتخابات پیش رو مقطع بسیار حساسی برای کشور است آن است که نتیجه این انتخابات‌ها قرار است دو نهاد اصلی قدرت را چهار و هشت سال در کشور تشکیل دهد.

وی با تأکید بر اهمیت انتخابات و نتایج حاصل از صندوق‌های رأی، اظهار کرد: اهمیت و ظرفیت نهاد انتخابات و صندوق‌های رأی به عنوان یکی از بی‌بدیل‌ترین میراث انقلاب اسلامی به اندازه‌ای ارزشمند است که نباید از آن غفلت کنیم. در همین راستا هموراه مشاهده کرده‌ایم که جریاناتی که در طول تاریخ نسبت به این نهاد غافل و بی‌تفاوت بوده‌اند نه تنها هیچ دستاوردی برای خود کسب نکرده‌اند بلکه از این بی‌تفاوتی آنها دستاوردی برای نظام نیز حاصل نشده است.

وی تأکید کرد: اصلاح طلبان همواره ثابت کرده‌اند و تلاششان بر این است که با وجود صحنه رقابت ایجاد شده در صحنه حضور پیدا کنند.

قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: تأکید همه اصلاح‌طلبان بر این است که چنانچه در شرایط سیاسی و اجتماعی کشور تا هفتم اسفندماه به نحوی باشد که شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی باشیم شانس اصلاح‌طلبان از رقیب بیشتر خواهد بود.

وی ائتلاف ایجاد شده در جریان انتخابات پیش رو را مهمترین دستاورد اصلاح‌طلبان پس از ائتلاف انتخابات سال 92 دانست و گفت: سامانه انسجام بخش اصلاح‌طلبان در سراسر کشور دستاورد بزرگی است که اهمیت آن حتی کمتر از حضور در انتخابات و نتیجه آن برای اصلاح‌طلبان نخواهد بود.

وی گفت: فارغ از اینکه اصلاح‌طلبان چه نتیجه‌ای از انتخابات پیش رو کسب کنند، تشکیل این سامانه اتحاد، بلوغ‌، عقلانیت و واقع بینی است که این جریان سیاسی نسبت به موقعیت خود کسب کرده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این‌که «در شرایط فعلی و با توجه به صحنه رقابت نابرابر ایجاد شده،‌ تأکید اصلاح‌طلبان و عزم آن‌ها بر این است که در صحنه انتخابات حضور فعال داشته باشند»، تأکید کرد: از مردم درخواست داریم که در شرایط فعلی نسبت به برگ‌های رأی خود بی‌توجه نباشند و آن را واگذار نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی