بازدید 2777

حمله هکر به 200 حساب کاربری ایمیل

کد خبر: ۵۷۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 23 February 2016
یک مرد که با پهن کردن طعمه به نام بازی «کلش آف کلنز» اقدام به 200 هک حساب کاربری ایمیل کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایران، رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: شخصی به پلیس فتا مراجعه و ادعا کرد پسورد و رمز ایمیل او هک شده و بعد از مدتی متوجه شده بود که ورود به ایمیل برای او مقدور نیست تا اینکه معلوم شد شخص دیگری با دسترسی به ایمیل وی و برداشتن رمز کاربری، بازی کلش آف کلنز مالباخته را در اختیار گرفته است.

سرهنگ «سیدغلامرضا حسینی» افزود: این مرد در یکی از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه متوجه می‌شود که برای بازی موبایلی کلش آف کلنز هزار جان رایگان از طریق سایتی گذاشته شده که به این سایت مراجعه و در یک چشم برهم زدن حساب کاربری ایمیل وی هک شده بود و هکر نیز با به دست آوردن پسورد و رمز ایمیل شاکی محتوای ایمیل را بررسی می‌کند، تا اینکه به حساب کاربری بازی کلش که متعلق به این مرد بود دست می‌باید. 

وی ادامه داد: تحقیقات از مالباخته تکمیل شد و پلیس فتا با انجام شگردهای سایبری هکر را شناسایی کرد و معلوم شد که وی در یکی از استان‌های همجوار زندگی می‌کند.

سرهنگ «حسینی» تصریح کرد: با هماهنگی قضایی خانه هکر شناسایی و وی دستگیر شد تا اینکه در اعترافاتش به 200 هک اطلاعات حساب کاربری که با بازی «کلش آف کلنز» مرتبط بودند اعتراف کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار