بازدید 4219

مدافع تیم ملی در راه لیگ چین!

مدافع ملی‌پوش تیم نفت تهران از لیگ چین پیشنهاد دارد و این روزها در حال بررسی این آفر ویژه است.
کد خبر: ۵۶۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 22 February 2016
سید جلال حسینی که مدتی در لیگ قطر بازی کرد این روزها با پیشنهادی جالب از لیگ چین روبرو شده است و این بازیکن را به فکر فروبرده تا رهسپار شرق آسیا شود.
به گزارش تابناک ورزشی، مدتی است که سرمایه گذاران چینی راه کشورهای عربی را برای جذب ستاره های مطرح دنیا طی می کنند و تاکنون توانسته اند ستاره های مطرحی را به شرق آسیا بکشانند.
این روزها سید جلال حسینی هم با یکی از این پیشنهادها روبرو شده است و جالب است که مدافع تیم ملی کشورمان می گوید بازی درلیگ چین فوق‌العاده است.
وی در این باره می گوید: اینکه بروم یا نه واقعا تصمیم سختی است. از طرفی دخترم به دنیا آمده و از طرفی هم زمانی این پیشنهاد به من شد که مصدوم بودم. شرایط این پیشنهاد در بدترین موقع به من رسید اما هنوز سه روز فرصت است تا فکرهایم را کنم. سه روز تا پایان فصل نقل و انتقالات لیگ چین باقی مانده و همه چیز در حال حاضر 50-50 است.به هر حال تصمیم‌گیری در این باره سختی‌های خاص خودش را دارد اما در نظر بگیرید که لیگ چین لیگ قدرتمندی است و بازیکنان فوق‌العاده بزرگی در آن زندگی می‌کنند و قطعا تجربه حضور در این لیگ لذت‌بخش خواهد بود اما باید همه فکرهایم را بکنم و بهترین تصمیم را بگیرم.
سید جلال ادامه داد: تیم‌های چینی تا به حال دو بار قهرمان آسیا شدند. قطعا آنها با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری درست به این عناوین می‌رسند و شما در این فوتبال هستید و ما هم هستیم و خواهید دید که این کشور روز به روز پیشرفت فوتبالی خواهد کرد. در لیگ چین بازیکنان خوب و بزرگی بازی می‌کنند و اگر به این لیگ بروند. کار برایم سخت بود چراکه همانطور که می‌دانید بیشتر تیم‌های چینی مهاجمان بزرگ دنیا را جذب می‌کنند و کمتر شده مدافعی به این لیگ برود. قطعا برایم جالب خواهد بود که مقابل بازیکنان روز دنیا قرار بگیرند. البته باید این را هم بگویم که بازیکنان بزرگ دنیا با برنامه‌ریزی به این لیگ می‌آیند و به همین دلیل من هم باید همه جوانب را در نظر بگیرم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار