بازدید 4574

قتل خواهر با شليك 4 گلوله

کد خبر: ۵۶۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 22 February 2016
پسر جواني كه اواخر دي ماه خواهرش را با شليك 4 گلوله به قتل رسانده و دختر خاله‌اش را مجروح كرده بود پس از 40 روز فرار در پايتخت شناسايي و دستگير شد.

به گزارش آرمان، رسيدگي به اين پرونده 21 دي امسال همزمان با خبر قتل دختر 26 ساله‌اي در فرديس كرج در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي استان البرز قرار گرفت. با حضور ماموران پليس در محل جنايت، آنها با جسد دختر جواني كه بر اثر اصابت 4 تير جانش را از دست داده بود، روبه‌رو شدند.

در تحقيقات از مادر مقتول به نام زهرا، زن ميانسال مدعي شد پسرش مرتكب اين جنايت شده، همچنين دختر خاله‌اش را مجروح كرده است كه دختر جوان پس از اعزام به بيمارستان زنده ماند.

زن ميانسال ادامه داد: ساعتي قبل پسرم مهدي به خانه آمد و پس از ديدن دختر خاله‌هايش در خانه، عصباني شده و با خواهرش زهرا درگير شد. پسرم را آرام كردم اما او ساعتي بعد با اسلحه كلاشينكف وارد خانه شد و پس از تيراندازي به سمت خواهر و دختر خاله اش، با تهديد ما از خانه فرار كرد.

 با دستور انتقال جسد دختر 26 ساله به پزشك قانوني، تحقيقات براي شناسايي ودستگيري مهدي آغاز شد. در حالي كه 40 روز از وقوع جنايت مي‌گذشت كارآگاهان البرز متوجه شدند قاتل 28 ساله در حوالي ميدان فلسطين تهران زندگي مي‌كند.

 با شناسايي مخفيگاه مهدي و دريافت نيابت قضائی سرانجام صبح دیروز ماموران پليس موفق شدند او را در يك مجتمع تجاري و در داخل دفتر وکالت شناسايي و دستگير كنند.

با دستگيري و انتقال متهم به دادسراي امور جنايي، متهم با اعتراف به قتل خواهر و مجروح كردن دختر خاله‌اش گفت: دختر خاله هايم در شهر شهرت خوبي نداشتند، به همين دليل دوست نداشتم خواهرم زهرا با آنها رفت و آمد كند. روز حادثه بعد از اينكه به خانه رفتم متوجه شدم دخترخاله هايم آنجا هستند. به علت مصرف مشروب حالت طبيعي نداشتم و با اسلحه‌اي كه در اختيارم بود بازي مي‌كردم تا اينكه يك تير به سمت خواهرم شليك کردم. بعد از آن كنترلي بر اعصابم نداشتم و چند تير ديگر شليك كردم بعد از تير اندازي با گرفتن يك آژانس به شمال كشور فرار كردم. اسلحه را در داخل دريا انداختم و به تهران آمدم كه سرانجام شناسايي و دستگير شدم.

 با اظهارات پسر قاتل او با دستور بازپرس دادسراي امور جنايي بازداشت و پرونده با صدور قرار عدم صلاحيت به استان البرز ارسال شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست