بازدید 5310

آغاز به کار قرارگاه "مقداد" تا پایان انتخابات

فرمانده مرزبانی ناجا از آغاز به کار قرارگاه "مقداد" مرزبانی به منظور اقدامات ویژه کنترلی در مرزها ، تا پایان انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 21 February 2016
فرمانده مرزبانی ناجا از آغاز به کار قرارگاه "مقداد" مرزبانی به منظور اقدامات ویژه کنترلی در مرزها ، تا پایان انتخابات خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار رضایی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما به هویت اصلی خویش رسیدند و انقلاب اسلامی به ملت ما فرصت تصمیم گیری داد.

وی با اشاره به برگزاری خوب انتخابات از ابتدای انقلاب تا کنون افزود : دشمنان ما به دنبال آسیب رساندن به انتخابات و حتی جلوگیری از برگزاری آنها بودند که به لطف الهی ، تدبیر مقام معظم رهبری ، آمادگی و هوشیاری سازمان های اجتماعی و امنیتی از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : مرزبانی نیز به عنوان یکی از رده های تاثیرگذار در بحث امنیت و پیشگیری از ورود نا امنی به کشور ، چندین ماه قبل از انتخابات با افزایش اقدامات کنترلی ، اشراف و جلوگیری از ورود هرگونه نا امنی به کشور را در دستور کار خود قرار می دهد.

سردار رضایی همچنین بیان داشت : در ایام انتخابات، کنترل مرزها با راه اندازی قرارگاه ویژه ای در ستاد مرزبانی و حضور کارشناسان در مناطق مرزی افزایش می یابد و به همین منظور قرارگاه "مقداد" برای رصد لحظه به لحظه مرزها تا پایان انتخابات در مرکز فرماندهی و کنترل مرزبانی از اول اسفند ماه آغاز به کار کرد.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام عالی رتبه در مرزبانی کشور در پایان گفت : امیدواریم با اقدامات کنترلی صورت گرفته همانند دوره های قبل شاهد برگزاری با شکوه انتخابات و حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای باشیم .
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل