بازدید 3288

درگیری مرگبار دو زباله‌جمع کن

کد خبر: ۵۶۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 21 February 2016
درگیری دو زباله‌جمع‌کن در پایتخت با جنایت پایان یافت.

به گزارش همشهری، عصر چهارشنبه گذشته مأموران پليس، گزارشي از يك درگيري مرگبار در اختيار قاضي حسين‌پور، بازپرس امور جنايي تهران قرار دادند كه او به همراه تيم تجسس در محل حادثه در جنوب تهران حاضر شد. آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد قرباني مرد سالخورده‌اي بود كه در درگيري مجروح شده و ساعتي پس از انتقال به بيمارستان جان باخته بود. عامل جنايت جواني 30ساله بود كه در محل دستگير شده بود. تحقيقات ميداني حكايت از اين داشت كه متهم در درگيري، قرباني را هل داده و با ميله ضربه‌اي به سر او زده است.

با دستور قاضي متهم دستگير شد و جسد قرباني به پزشكي قانوني انتقال يافت تا علت مرگ وي مشخص شود. متهم ديروز وقتي پيش روي قاضي حسين‌پور بازپرس جنايي تهران قرار گرفت چنين گفت: مدتي قبل از شهرستان به تهران آمده بودم و به تنهايي زندگي مي‌كردم. از آنجا كه زندگي در پايتخت خيلي سخت بود به‌صورت قسطي يك موتور خريدم و با آن در پيك موتوري كار مي‌كردم اما اين اواخر موتورم خراب شده و پول‌هايم تمام‌شده بود. حتي پول نداشتم غذا بخرم تا شكم خود را سير كنم.

وي ادامه داد: روز حادثه به خانه رفتم و يك ميله آهني برداشتم. با خود گفتم اين ميله را به ضايعاتي مي‌فروشم تا بتوانم شكم خود را سير كنم چرا كه چند روزي مي‌شد غذا نخورده بودم و به‌شدت گرسنه بودم.

ميله را برداشتم و به سراغ يك سطل زباله رفتم تا شايد داخل آن ضايعاتي پيدا كنم. در آنجا به جز من مقتول هم بود كه ميان زباله‌ها به‌دنبال شي با ارزشي كه قابل فروش باشد مي‌گشت. ناگهان به من گفت ميله‌اي كه دستم بود و از خانه خودم برداشته بودم را خودش در ميان زباله‌ها پيدا كرده بود. او ميله را از دستم قاپيد كه بر سر همين موضوع با هم درگير شديم. نمي‌دانم چه شد كه او را هل دادم و روي زمين افتاد.

در همين هنگام همه زباله‌ها روي سرش افتاد. من قصد كشتن او را نداشتم و ضربه‌اي به سرش نزدم.به گزارش همشهري، هم‌اكنون اين متهم براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی