بازدید 5165
۱
تحلیل

چه کسی مجوز جذب اسپانسر برای استقلال را به مجیدی داد؟/راه اشتباه شماره 7 محبوب!

بزرگان زیادی در این فوتبال قصد داشتند برای دو تیم پرسپولیس و استقلال اسپانسر بیاورند اما این امکان برای آنها فراهم نشد و حالا نوبت فرهاد مجیدی است که این راه را برود.
کد خبر: ۵۶۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 23 February 2016
فرهاد مجیدی چندی قبل در صفحه شخصی خود به هواداران استقلال این پیغام را داد که خبرهای خوبی برای استقلال در راه است.
به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد مجیدی از آنجایی که چهره محبوبی برای هواداران استقلال است مطمئنا پیغام های او در مورد این تیم می تواند توجهات زیاید را به خود جلب کند. مجیدی بین هواداران از جایگاه معتبری برخوردار است و این حسن خوب می تواند به شماره ۷ سابق آبی ها کمک کند تا هم به جایگاه خوبی در این باشگاه برسد و هم راه های خوبی را برای این تیم باز کند.
مجیدی چندی قبل در صفحه مجازی خود از این نوشت که به زودی خبرهای خوبی برای استقلال در راه است و بعد مشخص شد منظور فرهاد از این خبرهای خوبی جذب یک اسپانسر پولدار برای آبی هاست.
هر چند این خبر در همین حد باقی ماند و دیگر بحثی پیش نیامد و مشخص نشد این خبر  برای چه مطرح شد و اصلا چه کسی این مجوز را به مجیدی داد که در یک کشور دیگر برای استقلال رایزنی کند و دنبال اسپانسر بگردد  اما شخصی که مجیدی از او به عنوان اسپانسر استقلال معرفی کرده بود در صفحه مجازی خود به خوبی در حال استفاده از برند استقلال و عکسهایش با فرهاد مجیدی است. این فرد که برایان اعتماد نام دارد حتی در آخرین پست خود فیلم ماکتی از یک ورزشگاه را گذاشته و عنوان کرده می خواهد چنین ورزشگاهی برای استقلال بسازد!
نکته اینجاست این درست که فرهاد مجیدی بازیکن محبوبی است و بازی های او از یاد هواداران استقلال نمی رود اما در این فوتبال خیلی از بزرگان از جمله علی پروین، علی کریمی، مرحوم ناصر حجازی و حتی امیر قلعه نویی قصد داشتند برای استقلال و پرسپولیس قدم هایی بردارند اما به دلایل زیادی موفق نشدند در نتیجه فرهاد مجیدی از افراد نام برده کم تجربه تر است به خصوص در بحث مدیریتی که قطعا مجیدی تازه اول راه است.
چه کسی مجوز جذب اسپانسر برای استقلال را به مجیدی را داد؟/راه اشتباه شماره 7 محبوب!
این درست است که کار مجیدی قابل تقدیر است و او می خواهد قدمی برای تیم محبوبش بردارد اما مجیدی و مجیدی ها باید بدانند که برند استقلال و پرسپولیس متعلق به شخص نیست و این برند در اختیار دولت است. وقتی علی پروین حتی نتوانست برای پرسپولیس اسپانسر بیاورد مجیدی باید یادش باشد که او هم نمی تواند به این راحتی اقدام به جذب اسپانسری کند که هنوز صلاحیت او احراز نشده است.
حتی در سالهای اخیر خیلی ها در ایران از جمله علی انصاری ها و حسین هدایتی ها قصد داشتند تا شرایط خوبی برای دو باشگاه مردمی فراهم کنند و حتی توانایی این کار را به لحاط مالی داشتند اما آنها به سدی به نام دولت برخورد کردند و متوجه شدند با برندهایی که دولت پشتینان آنهاست به راحتی نمی توان کار کرد.
در هر صورت مجیدی باید هوشیارتر از این عمل کند. مجیدی قطعا برای استقلال می تواند یک مربی و  یا یک مدیر خوب باشد و باید تلاش خود را صرف دریافت  مدارک لازم جهت رسیدن به هر کدام از این عناونی که خواست کند و اجازه ندهد هر کسی از برند استقلال و یا شخص او برای شهرت طلبی استفاده کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دلیل نمیشه که چون یه عده نتونستن، افراد دیگر هم نتونن! این سخن بی منطقه!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی