بازدید 22879

اعتراض به نمره‌، به «رگ زدن» ختم شد

صبح امروز دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی شاهد اعتراض تعدادی از دانشجویان گروه اقتصاد به یکی از اعضای هیات علمی این دانشکده بود.
کد خبر: ۵۶۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 20 January 2016
صبح امروز دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی شاهد اعتراض تعدادی از دانشجویان گروه اقتصاد به یکی از اعضای هیات علمی این دانشکده بود.

به گزارش ایسنا، منطقه خراسان، دانشجویان معترض مقابل دفتر استادی که یک دانشجو در اعتراض به نمره خود در مقابل آن اقدام به رگ زنی کرده بود، تعدادی پلاکارد با مفاهیم اعتراضی الصاق کردند. که در نهایت این تجمع با حضور معاون آموزشی و رئیس دانشکده پایان یافت.

یکی از دانشجویان حاضر در این تجمع به ایسنا گفت: این دانشجو دو مرتبه این درس را با استاد مورد نظر انتخاب کرده و ترم اولی که با این استاد درس داشت، با من همکلاس بود. در آن ترم وی به دلیل نمره پایین از استاد خواسته بود که امکان رؤیت برگه امتحانی را برای وی فراهم کند، اما استاد از این مساله امتناع کرده بود.

وی مدعی شد: این دانشجو به استاد گفته «نمره‌ام را از شما خواهم گرفت»؛ پس از این اتفاق به مدت دو ترم متوالی است که این دانشجو با نمره 3 نمی‌تواند این درس را پاس کند. ما نیز از وی خواسته بودیم که برگه امتحانی را به ما نشان دهد اما این استاد از ما خواست وارد اتاق نشویم و گفت: «چنانچه وارد اتاق شوید، نمره همه صفر خواهد شد».

این دانشجو با بیان اینکه میانگین نمرات میان‌ترم ما حداقل پنج بود، مدعی شد: در طول سه ترم معدل کلاس یک مرتبه 5، یک مرتبه 4.5 و یک مرتبه نیز 8 بوده است. پس از یک مرتبه اعتراض که داشتیم این میانگین 10 شد. یعنی 90 درصد کلاس نتوانستند درس را بگذرانند و تنها سه دانشجو با نمره 18 قبول شدند.

یکی دیگر از دانشجویان مدعی شد: این درس تنها با همین استاد ارایه می‌شود و این دانشجو مجبور بود تنها این درس را با این استاد پاس کند. مرتبه آخر از وی خواسته که برگه را نشان دهد و عنوان داشته «من مطئنم نمره 15 را کسب می‌کنم»، استاد گفت «نمره همانی است که در پرتال آمده است».

این دانشجوی معترض در خصوص آخرین وضعیت دانشجویی که اقدام به رگ زنی کرده است، اضافه کرد: در حال حاضر این دانشجو در بیمارستان بستری است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت این دانشجو مبنی بر رگ زدن مشکل دارد، اظهار کرد: در عین حال باید به این نکته نیز توجه داشت که چه فشار روانی روی وی در سه ترم متوالی آمده است.

وی با بیان اینکه قرار است با دکتر کافی، رئیس دانشگاه فردوسی، نیز صحبت کنیم، خاطرنشان کرد: با رییس دانشگاه نیز صحبت خواهیم کرد، چون اگر قرار بود ارزشیابی اساتید نتیجه‌ای داشته باشد،قاعدتا نباید 6 ترم این وضعیت جریان داشته باشد.

عباس‌زاده، معاون آموزشی دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی با حضور در تجمع دانشجویان به ایسنا گفت: هر نوع اعتراضی به نمره روالی دارد؛ ابتدا دانشجو از طریق سیستم(پرتال) اعتراض خود را به استاد ارائه می‌کند، اگر دانشجو قانع نشد، می‌تواند اعتراض کتبی خود را به معاونت آموزشی دانشکده ارائه دهد.

وی ادامه داد: در این زمینه اوراق با کلید سؤالات و محتوای تدریس اخذ شده و به مدیر گروه ارسال می‌شود، دو استاد که در آن زمینه از تبحر لازم برخوردارند، اوراق را بررسی خواهد کرد.

عباس‌زاده اظهار کرد: این دانشجو این کار نکرده و به اتاق استاد مراجعه داشته و جرو بحثی کرده و وقتی من رسیدم مشاهده کردم که وی رگ خود را زده است. فکر می‌کنم این کار غیرمنطقی است. در دانشگاه پیش‌بینی لازم برای این کار شده است.

وی در مورد پایین بودن میانگین نمرات کلاس این استاد گفت: اینگونه نیست و این ادعا صحت ندارد.

دکتر جوان‌جعفری، رئیس دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی، نیز در پایان تجمع دانشجویان در مقابل کلاس این استاد، حضور یافت و بیانیه‌ای که دانشجویان پای آن را امضا کرده بودند، مشاهده کرد.

وی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص ارزیابی خود از این حادثه عنوان کرد: من زمانی که این اتفاق رخ داد حضور داشتم کار انتقال این دانشجو به بیمارستان را انجام دادم.

جوان‌جعفری ادامه داد: به هر حال این اعتراضی بوده و دانشجو هم حق اعتراض دارد و قابل بررسی خواهد بود. بر همین مبنا ادعاها و صحبت‌ها بررسی خواهد شد و طبق مقررات برخورد خواهد شد. البته برخوردی هم که از سوی دانشجو سر زده غیراستاندارد و غیرمتعارف بوده است.

رئیس دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلاتی مانند مشکل این دانشجو، مدیر گروه و معاون آموزشی دانشکده نیز حضور دارند و سایر نهادهای آموزشی دانشگاه نیز هستند که کارشان رسیدگی به مشکلات احتمالی دانشجویان است. نیازی به چنین واکنشی نبود و موضوع این دانشجو و اعتراض دانشجویان در دست بررسی است. منتها هنوز چیزی مشخص نیست و فعلا نمی‌توان اظهار نظری در مورد کم و کیف قضیه و نتایج آن داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۷
انتشار یافته: ۴۳
بنده هم هیات علمی هستم و باید اذعان کنم که برخی از همکاران دانشگاهی متاسفانه در قضیه نمره خوب عمل نمی کنند. با این حال باید قبول کرد که به دلیل افزایش غیر عادی ظرفیت پذیرش طی سالیان اخیر، سطح علمی دانشجویان دانشگاههای شهرستان ها بسیار پایین آمده است زیرا دانشجویان درجه دو و سه نیز اغلب در تهران یا شهرهای بزرگ پذیرفته می شوند. همین امر موجب شده است که بحث نمره در بسیاری از دانشگاهها بحرانی شود زیرا دانشجویان قادر به ساده ترین و بنیادی ترین پرسشهای مطرح شده نیز نمی باشند...
خدا وکیلی برخی استاد ها هستند از روی قصد نمره نمیدن من خودم دوره کارشناسی ارشد با یک استاد بودم نمره 14 بیشتر بهم نداد با این که حقم بالای 18 بود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
حقت رو خوردن پس
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
کاملا با شما موافق هستم. در اینکه برخی اساتید در مورد نره دادن کم لطفی و گاهاً تنگ نظری میکنند، شکی نیست. من در دوره ارشد در یکی از معتبرترین دانشگاه های ایران در تهران درسی رو داشتم و در پابان نمره 14.57 رو از استاد گرفتم. توجیه استاد محترم این بود که خودش در دوران تحصیل همین درس رو یک بار اُفتاده بود و سری دوم هم با نمره 14 پاس کرده بود!!! قطعا حق من تو اون درس 20 بود چون در زمینه همون درس 2 تا مقاله ISI داده بودم و قطعا این مورد رو به حساب تنگ نظری میتونم بزارم.
بهروز
| Germany |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
نه بابا ؟
بنده هم هیات علمی هستم و باید اذعان کنم که برخی از همکاران دانشگاهی متاسفانه در قضیه نمره خوب عمل نمی کنند. با این حال باید قبول کرد که به دلیل افزایش غیر عادی ظرفیت پذیرش طی سالیان اخیر، سطح علمی دانشجویان دانشگاههای شهرستان ها بسیار پایین آمده است زیرا دانشجویان درجه دو و سه نیز اغلب در تهران یا شهرهای بزرگ پذیرفته می شوند. همین امر موجب شده است که بحث نمره در بسیاری از دانشگاهها بحرانی شود زیرا دانشجویان قادر به حل ساده ترین و بنیادی ترین پرسشهای مطرح شده نیز نمی باشند...
هيچكس رسيدگي نميكنه مگر اينكه دانشجو چنين حركت هايي بكنه تا مربيان به خودشون بيايند و جديت بخرج بدهند
خصوصی می گرفتین پاس می کردین!!!!!!
من این استاد را می شناسم من یکی از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد هستم. این استاد سن و سال زیادی داد و اصلا اهل کتک زدن نیست
اینجانب دانشیار دانشگاه دولتی هستم اگر دانشجویی روال قانونی را طی کند هم باز نمی تواند به حق خود برسد چون انوقت داوران ورق را عین کتاب تصحیح می نمایند که گرفتن نمره امکان پذیر نیست باید به دانشجو واستاد کمک نمود تا دست ازلج بازی بردارند
فقط کاردانشجو به قول خودشون غیراستاندارد وغیرمتعارف بوده
استاد کارش درست بوده
متاسفانه اکثراستادان تو دانشگاه ها درحق بیشتردانشجوهاش ستم می کنند و صدای مادانشجوها به جایی نمیرسه
مخصوصا وقتی پسرهم باشی
چرا باید یک استاد حق داشته باشد تا به این صورت با زندگی دانشجو بازی کند
پاسخ ها
زيرك
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
بااحترام به نظرات دوستان .در دوحالت بايد مسئله از مجاري قانون حل بشود .از يك دانشجو بعيد است كه كار يك اراذل و اوباش را در يك محيط مقدسي مانند دانشگاه انجام دهد. اگر افراد جامعه بتوانند از حق اجتماعي خود از طريق قانون را ياد بگيرنند ديگر كساني پيدا نمي شوند كه بخواهند در اعمال خودشان غرض ورزي را خلط نمايند در نتيجه ضعف در آگاهي نداشتن از حقوق فردي در جامعه باعث اين چنين فجايعه اي ميشود .
قوانین اموزشی دانشگاهها به گونه ای تنظیم شده که اعضای هیات علمی توانایی انجام هر رفتاری را دارند بدون این که پاسخگو باشند.
قلدری اساتید برای دانشجویان بدلیل ضعف قوانین(اجرا یا خود قوانین) است مثلا استادی می گفت تا وقتی من هستم نیم توانی این واحد را پاس کنی که بعد از دو ترم، نمره دستکاری شده، دانشجو مجبور شد دانشگاه دیگری در همان درس مهمان شود آنهم با پارتی بازی و .... کلا هر کسی در این مملکت اختیاری دارد چون مسوولیتی نداردپاسخگو نیست ...نظارتی هم نیست.
ايشان كاردرستي نكرده كه رگش رازده
كسي نيست به اين بنده خدا بگويد اين همه آدم درمملكت مادارائي مدرك ليسانس وفوق ليسانس هستند وبيكارهستند حتي كارگري نيست كه بروند كارگري كنند ايا ارزش دارد به خاطر اين مدرك هاي درپيتي يك نفر با جان خود بازي كند تواين مملكت درس مي خواني كه چي بشوي اخرش بشوي بيكاربي عار
من دانشجوی کارشناسی ارشد پیام نور تهران جنوب هستم بیایید ببینید اون جا چه ظلمی برای نمره به ما می شه نه برگه به ما نشون می دن نه اعتراض رسیدگی می شه شوالات پر از مشکل وبه قدری دشوار وکشنده است که جانمان به لب رسیده تا دلتان بخواهد هم از ما پول می گیرند شهریه ی ثابت 240 هزار تومانی در سال 93 به 700 هزار تومان تغییر کرده واین غیر از شهریه ی واحد هااست خلاصه داستانی داریم با این دانشگاه عجیب وغریب
خدا صبر بده بهشون
منم دانشگاه اوعلی سینای همدان گروه مهندسی صنایع که دانشجو بودم یه همچین اتفاقاتی برام پیش میومد. استاد بدون توضیح هر نمره ای که دلش می خاست بهت می داد و اعتراض به استاد تنها منجر به کم شدن نمره های ترم های بعدیت می شد . یه عده که خیلی خوب بودن و یه عده که با استاد روابط گرم و صمیمانه داشتن نمره های خیلی خوبی می گرفتن و اونا که استاد ازشون بدش میومد قطعا نمره کم می گرفتن و حتی اگه امتحانم خیلی خوب میدادن استاد فقط در حد پاس کردن بهش نمره می داد.
ازین اتفاقا خیلی تو دانشگاه ها میفته و متاسفانه استاد ها هم هیچ گونه پاسخگویی ندارن. به ازای یک روز حضور در دانشگاه ماهی 7 8 میلیون میگیرن و این خیلی به اعصاب دانشجو هایی که قراره فردا روزی فارغ التحصیل بشن و با هزار تا بدبختی کار پیدا کنن ماهی 1 میلیون در بهترین شرایط بگیرن فشار میاره. همیشه ارزوم این بود که یه روزی یکی بیاد و یه فکری به حال این بکنه که استاد ها هم در جایگاهی که هستن پاسخ گو باشن.
از این دست اساتید تو هر دانشگاه یکی دو تائی پیدا میشن. روال رسیدگی به شکایت دانشچو برای نمره خیلی راحت و ساده نیست و معمولا هم با بی توجهی سایر اساتید و مسئولین دانشگاه مواجه هستیم.
در دانشگاه سهند تبريز نيز دانشكده عمران اساتيد با منظور نمره مي دهند.
من خودم 9.5 گرفته بود رفتم پیش استاد با فحش و بدوبیراه استاد برگه رو خواستم اول که بیرونم کرد بعد با بغض اومدم بهش گفتم اگه برگه رو نشون بدید و من تک گرفته باشم کلا انصراف می دم برگه را که نشونم داد از 4 تا سوال فقط یکی را دو تا جواب نوشته بودم که یکیش درست بود و سه تای بقیه همگی درست بود برداشت گفت قبول داری که امتحان اسونی بود !! بعد چند روز با 10 تایید گروه کرد کلا کار خیلی از اساتید نمره ندادن و افتخارشونه تازه بعضی هاشون که اصلا درس هم نمی دهند این استاد معروف غیر انتفاعی سجاد هست اگر منتشر کردید فقط کسانی که این بلا رو این استادهای سجاد سرشون اوردن لایک کنند فکر کنم چند هزارتایی لایک بشود
استاد باید یک الگو باشه ...در اخلاق ، در صبر ، در فروتنی ...

اگر کسی اعتراض داره باید بهش رسیدگی کرد و حق مسلم دانشجو هست که ورقه خودشو ببینه ..
دانشگاه آزاد شرایطش100بار بدتر از فردوسی هست.دوست خودم بخاطر لجبازی استادی که دروس اختصاصی رشته با اون بود کلا درسو ترم7بیخیال شد و انصراف داد حالا حساب کنید تا اونترم چه شهریه ای پرداخت کرده وآخرشم هیچی...
من به این دانشجو حق میدم...خداییش بعضی استادا با روان آدم بازی میکنن..کلاس ما که هممون وضعیت درسیمون خوبه، به دلیل سهل انگاری و بی برنامگی اساتید،در مقطع کارشناسی ارشد، دفاع پایان ناممون کشیده به ترم هشت!!!!!!!!!!!!! هر فصل رو بعد یک سال بررسی میکنن..با اعصاب هممون بازی کردن...از زندگی افتادیم...هر ترمم داریم پول میدیم واسه چی؟برا اینکه اونا وقت ندارن 20/30 صفحه رو بخونن..لازم به ذکره که دانشگامون از دانشگاههای مادر مطرح کشوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
ارشد، ترم هشت؟!!!!!
قانون گذار جایگاه استاد و قاضی را بخاطر شان قضاوت یکی دانسته و قوانین ایندو از کارکنان مجزا هست. هر دو در زندگی مردم نقش دارند. مهندس بی سواد میتواند جاده ای نا امن بسازد و دکتر بی سواد هزاران نفر را به کشتن دهد. همانطوریکه برای اعتراض به رای دادگاه ‍‍‍سیستمی \یش بینی شده برای نمره هم سیستم اعتراضی در آیین نامه هست. رگ زدن خدمت قاضی و استاد برای رای و نمره گرفتن آینده خوبی برای جامعه ندارد.
اصلا قابل قبول نیست استاد با دانشجو لجبازی کند.متاسفانه تعدادی از دانشجویان به جای درس خواندن برای نمره چانه زنی می کنند.به هیچ وجه نباید جذب دانشجو به گونه ای باشد که جوانان صرفا برای اخذ مدرک دانشجو شوند.در علمی-کاربردی ها و غیر انتفاعی ها فاجعه است.با قاطعیت می گویم اگر به محتوی پاسخ دانشجو به سئوالات امتحان بگذری و فقط به لحاظ املایی ورقه را تصحیح کنی نیمی از دانشجویان کمتر از 10 می گیرند.تقلب هم مثل نقل و نبات است
با سلام
خارج از بحث ضعف دانشجویان و یا ضعف عملکرد برخی از اساتید ، باید توجه کرد که باید مسیرهای قانونی در تمام موارد تعریف شده و طی شوند. هنوز در ایران این مسئله ساده برای دانشجویان جا نیافتاده است که نباید برای نمره به صورت فیزیکی به استاد مراجعه و اقدام به خواهش و تمنا و یا جر و بحث نمود. برای برخی از اساتید مغرور و یا...هم این موضوع اولیه جا نیافتاده است که به عنوان یک انسان باید امکان خطا در کار خود را بپذیرند و هر گونه اعتراضی را رسیدگی کنند و از طریق کتبی و یا از مسیر پرتال دانشگاه پاسخ دانشجو را بدهند و دانشجو را قانع نمایند. اگر دانشجویی قانع نشد، باید مسیرهای پیش بینی شده قانونی دیگر طی شود. متاسفانه دانشجویان تنها راه میانبر را انتخاب می کنند. یک نکته در مورد نمرات که زمانی که اینجانب در خارج از کشور تدریس می کردم، انجام می شد این بود که مدیر گروه میانگین نمرات استاد را بررسی می کرد. اعتقاد بر این بود که مثلا برای رشته اقتصاد به تناسب سختی و یا اسانی درس میانکین نمرات دروس مختلف بین 13 تا 16 متغیر باشد و از استاد خواسته می شد که سوالات و نمرات خود را در این سطح تراز کند. در ایران متاسفانه برخی از اساتید در دروس خود بی دلیل میانگین پایین و برخی از اساتید با دلیل میانگین بالا دارند و این ها همدیگر را متوازن می کنند که روندی غلط و مشکل ساز است.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
صحبت شما کاملا صحیح است البته برای دانشجویان نرمال که دانشگاه امده باشند برا ی یادگیری نه دانشجویان ما که عمدتا برای فرار از سربازی یا فقط گرفتن مدرک دانشگاه می ایند و هیچ اشتیاقی نیز به درس ندارند
من هم 2 بار به خاطر لج بازی استادی که مثلا فارغ التحصیل دکترا از منچستر! بود نمره 7 گرفتم ولی بار سوم با عصبانیت ازش خواستم برگه من رو نشون بده ولی نمی داد و گفت این بار هم پاس نمیکنی! ولی بهت 10 میدم اعتراضم نکن ! و من هم اجبارا برای این که فقط تموم بشه و مدرکمو بگیرم و از اون شهرستان(کرمانشاه) برگردم شهر خودم قبول کردم. امیدوارم روزی تقاص این ازار و اذیت رو پس بده
استاد پولکی همینه یه سری استاد رفتار شون دور از انسانیت هست و دانشجو شکل تراول میبینن ....
درتمام دنیا سلامت عاطفی وروانی وتاب آوری اجتماعی مدرسین دانشگاه هرساله تست می گردد.وهمچنین اگر دانشجویی در درسی ضعیف باشد.توسط مدیر گروه به تریینر معرفی می شود تا در آن درس تقویت شود. آن وقت اینجا استادی هست که سه ترم به دانشجو 3 می دهد ....
مهم ابن است كه نمرات ثبت شده داراي توزيع نرمال باشد. به عبارت ساده تر هم نمره بالا و هم پايين و هم متوسط باشد
متاسفانه در این موارد که استاد جواب دانشجو رو نمیده. اعتراض کردن به معاونت اموزشی و مدیر گروه هیچ فایده ای نداره. چون اونا هیچ موقع به خاطر دانشجو خودشونو با استاد بد نمیکنن. مگر اینکه با اون استاد روابط خوبی نداشته باشن و بخوان از این فرصت استفاده کنن که باز هم قربانی دانشجوست.
بعد از دبیرا حالا نوبت اساتیداست
خدایش درسخون ما داریم؟؟؟/
متاسفانه بر خلاف ادعای مسولان واقعا در دانشگاهها کسی پاسخگو نیست و با روحیه جوانان بازی می شود و اعتراض هم کارساز نیست که هیچ شرایط رو بدتر هم می کنند بخصوص در دانشگاههای دولتی
من یک معلم دانشگاهم و بنظر من اگر در این دانشگاه همه بخشهای آموزش به وظیفه خود عمل کرده بودند قطعا کار به اینجا نمی رسید متاسفانه بعضا در نظام اداری ما باب شده و یا به من معلم یا کارمند یاد داده نشده که شان ما در محیط کار توسط ضوابط اداری مشخص میشه و به دانشجو یا ارباب رجوع ربطی نداره که من آدم خودخواه ، مشکل دار(مالی و ...) هستم یا نه و همه باید بر اساس ضوابط اداری صرفا کار کنم.
بنظر من در این موضوع بیش از همه کوتاهی مربوط به معاون آموزشی است که اعتراضات شفاهی بچه ها را نادیده گرفته است که کار به اینجا رسیده مگر امکان دارد معلمی اینگونه رفتار کند و معاون آموزش متوجه نشه.
منم تجربه کردم چنین استادی رو که فکر میکرد نمره ندادن کلاس داره و توهم داشت که اینجوری نشون میده که خیلی سطحش بالاست . اصلا این استاد معروف بود به نمره ندادن فکر کنم اصلا برگه های امتحان رو نمیخوند و به همه 11 - 12 و نهایت 13 میداد ولا غیر....
رفتار اين دانشجو عين فرهيختگي و شان دانشجويي بوده ! چون اساسا دانشجو بايد به جاي کتاب و قلم ، ابزار برنده مثل تيغ و چاقو با خودش حمل کنه و براي اعتراض به نمره به جاي قانون ، مسلح به سلاح سرد باشه !
کارد به استخوان که میرسد همین است
تو دبیرستان آموزش وپرورش به معلم ها فشارمیاره الکی نمره بدن همه بیسوا د میان بالا گیر می کنن من خودم معلم هستم به کیفیت کاری ندارن قرار داد می بندن در صدت باید بالا باشه میشه همین
اساتید باید از لحاظ روانی تست شوند بعضی ها شون بخاطر غرایض شخصی آینده یک جوان را نابود میکنن
هه ما یه استاد داشتیم فقط به دخترا نمره میداد . هیج پسری دفعه اول تا چهارم پاس نمیشد .اونم چون فقط خودش ارائه میداد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست