بازدید 4118

فانی از مجلس کارت زرد گرفت

کد خبر: ۵۶۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 18 January 2016
نمایندگان مجلس پس از بررسی سؤال حلیمه عالی نماینده زابل از وزیر آموزش و پرورش اعلام کردند که از پاسخ‌های فانی قانع نشده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان، سوال ملی حلیمه عالی نماینده مردم زابل و زهک در مجلس از علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش درباره مدیریت ضعیف مدیران کل آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار دادند.

پس از تشریح این سؤال از سوی حلیمه عالی و پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش، این نماینده مجلس خطاب به بهارستان‌نشینان، گفت: آیا واقعا از صحبت‌های وزیر قانع شدید؟ من به دلیل حق معلمان می‌گویم که قانع نشدم.

پس از این اظهارنظر، هیئت رئیسه مجلس این سؤال را به رای وکلای ملت گذاشت که نمایندگان مجلس نیز با 99 رای موافق، 61 رای مخالف و 11 رای ممتنع از مجموع 200 نماینده حاضر در صحن مجلس پاسخ‌های وزیر را قانع کننده ندانستند.

 نمایندگان مجلس از ابتدای مسئولیت فانی در وزارت آموزش و پرورش تاکنون 4 کارت زرد به او دادند که براساس اعلام محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که ریاست صحن علنی را برعهده داشت، گفت: به دلیل اینکه پس از استیضاح وزیر آموزش و پرورش، مجلس مجددا به وی رای اعتماد داد، لذا اخطارهای مجلس قبل از استیضاح وزیر پاک می‌شود، بنابراین وزیر آموزش و پرورش تاکنون دو کارت زرد از مجلس گرفته است.

وزرای دولت یازدهم 18 کارت زرد از مجلس نهم دریافت کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل