بازدید 3258
گفت وگو

محمد بنا: هر مدال المپیک یک میلیارد هزینه دارد/این پول را برای خودم نمی خواهم

من هیچگاه چیزی را برای خودم و تنها کشتی نخواسته ام و بلکه همه حرف و سخنم برای ورزش است. شما الان حال و روز بوکس، دوومیدانی و وزنه برداری را ببینید . برخی حاشیه ها مانند مهاجرت تکواندوکاران به جمهوری آذربایجان خوشبختانه با مدیریت خوب پولادگر رییس فدراسیون تکواندو مدیریت شد اما همه حرف و سخن این است که ما چرا نباید هزینه کنیم؟
کد خبر: ۵۵۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 06 January 2016

تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در المپیک ریو پیگیری می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد بنا در حاشیه تمرین تیم ملی به خبرنگاران گفت: در هفت ماهی که تا المپیک باقی مانده باید برای هر مدالی که قرار است برگردن وزرشکاران ایرانی آویزان شود و همچنین برای هر فرد ۱۰میلیارد ریال هزینه شود به این معنی که اگر هر مقداری که از این مبلغ کم شود شانس مدال آوری نیز کم خواهد شد. حال اگر وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به دنبال موفقیت و کسب مدال المپیک هستند باید هزینه کنند اما از سوی دیگر اگر از نظر بودجه مشکل دارند خیلی شفاف به ما اعلام کنند که بودجه ای ندارند و با همین وضعیت برای موفقیت تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: شما در هیچ کجا از سیاست و اقتصاد نمی توانید به اندازه پیروزی های ورزشی، مردم را خوشحال کنید که برای نمونه می توان به حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی، موفقیت های والیبال و پیروزی های کشتی در المپیک اشاره کرد چرا که ورزش مقوله ای است که در ذهن و روح مردم است.

بنا با ابراز خوشحالی از کسب چهار سهمیه المپیک از سوی ورزشکاران زن یعنی نجمه خدمتی، الهه احمدی، زهرا نعمتی و لیلا رجبی گفت: این ورزشکاران به نظرم ظرفیت کسب مدال در المپیک را هم دارند و اگر این اتفاق رخ دهد، شور و شعف وصف ناشدنی برای همه مردم و به خصوص بانوان کشورمان که نصف جمعیت ایران را تشکیل می دهد، ایجاد می شود.

او گفت: موفقیت ها و ایجاد شور و نشاط در جامعه امکانات و توجه می خواهد و من هیچگاه چیزی را برای خودم و تنها کشتی نخواسته ام و بلکه همه حرف و سخنم برای ورزش است. شما الان حال و روز بوکس، دوومیدانی و وزنه برداری را ببینید . برخی حاشیه ها مانند مهاجرت تکواندوکاران به جمهوری آذربایجان خوشبختانه با مدیریت خوب پولادگر رییس فدراسیون تکواندو مدیریت شد اما همه حرف و سخن این است که ما چرا نباید هزینه کنیم؟

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت : آدمهای علاقه مند به ورزش در کشور کم نداریم که دوست دارند بدون چشمداشتی سرمایه گذاری کنند.باید از نهادها و افراد کمک بگیریم تا در میادین جهانی موفق شویم و با کسب موفقیت های ورزشی مردم را شاد کنیم.

او با اشاره به هزینه های وزارت ورزش برای تیم فوتبال امید گفت: هنوز اردوی تیم فوتبال امید در بندرعباس به پایان نرسیده بود که برای اردوی دیگر به امارات متحده عربی رفته اند . به همه بازیکنان فوتبال پول تو جیبی دلاری و ریالی پرداخت می شود در حالی که برای ملی پوشان کشتی فرنگی هیچگاه پول تو جیبی دلاری پرداخت نشده است . براساس قانون کمیته ملی المپیک هر کشتی گیری که برای مسابقات به خارج از کشور می رود، استاندارد پول تو جیبی برای او در نظر گرفته شده است و این در حالی است که فدراسیون به دلیل کمبود اعتبارات چنین پولی را ندارد.

محمد بنا: هر مدال المپیک یک میلیارد هزینه دارد/این پول را برای خودم نمی خواهم

بنا گفت: مواردی را که می گویم بهانه نیست که بگویند من خسته شده ام. من سر قولم با مردم هستم و به همراه ملی پوشان تمام وجودمان را برای پیروزی می گذاریم چرا که کشتی گیران ایرانی آنقدر دلاور هستند که نان شب هم نخورند بهترین کشتی ها را می گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی