بازدید 5464

تصرف ساختمان فدرال یک ایالت در آمریکا

پلیس ایالتی گفته است گروه مذکور خیال سرنگونی دولت و ایجاد یک انقلاب سراسری در آمریکا را دارند.
کد خبر: ۵۵۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ 04 January 2016
در حالی که شبه نظامیان از روز شنبه یک ساختمان فدرال در ایالت اورگان را به تصرف در آورده اند گفته اند در صورت ضرورت سال ها به تسخیر این محل ادامه خواهند داد پلیس ایالتی گفته است گروه مذکور خیال سرنگونی دولت و ایجاد یک انقلاب سراسری در آمریکا را دارند.

به گزارش ایرنا، یک گروه شبه نظامی روز شنبه که خود را حامی مزرعه داران ایالت اورگان آمریکا نامیده اند به سرکردگی پسر یکی از کشاورزان در اعتراض به حکم دادگاه در مورد دو مزرعه دار با یورش به ساختمان «اداره محافظت از دنیای وحش» در شهر برنز این ایالت آن را به تصرف خود در آوردند.

مقامات دولت فدرال در این ایالت گفته اند هنوز ضرورتی به درگیری مسلحانه با این گروه وجود ندارد و آن ها در حال تلاش برای خاتمه دادن به این تصرف از طریق گفت وگو هستند اما در عین حال از ساکنین شهر برنز خواسته اند به اطراف این ساختمان نزدیک نشوند.

در همین حال سرپرست اداره پلیس اورگان روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای گروه مذکور را متهم کرد که به بهانه حمایت از مزرعه داران این ایالت در حقیقت خیال براندازی دولت فدرال در این ایالت و گسترش یک نهضت انقلابی در سراسر آمریکا را دارند.

در همین حال «آمون باندی» رهبر گروه مذکور درگفت وگو به خبرنگاران با اشاره به این که این تصمیم یک شبه گرفته نشده است، گفت که درصورت ضرورت سال ها به تصرف این ساختمان ادامه خواهند داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها