بازدید 2067
وزیر بهداشت در اختتامیه کارگاه سه روزه شهروند سالم:

اقدام فرهنگی زیباسازی در کنار سایر فعالیت ها بسیار مهم و اثرگذار است

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی، "وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"، امروز با حضور در اختتامیه کارگاه کمپین شهروند سالم، با اشاره به فعالیت های شهرداری در حوزه های مختلف عمرانی در شهر، گفت: کار مهمی در شرف انجام است. لازم است از شهردای تهران و سازمان زیباسازی شهر تهران تشکر ویژه ای کرد.
کد خبر: ۵۵۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 26 December 2015
دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی، "وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"، امروز با حضور در اختتامیه کارگاه کمپین شهروند سالم، با اشاره به فعالیت های شهرداری در حوزه های مختلف عمرانی در شهر، گفت: کار مهمی در شرف انجام است. لازم است از شهردای تهران و سازمان زیباسازی شهر تهران تشکر ویژه ای کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر هاشمی با بیان اینکه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در کنار فعالیت های عمرانی بسار مهم و تاثیر گذار است، افزود: شهرداری تهران هر کاری انجام بدهد، قابلیت الگو برداری برای کل ایران را دارد. اگر یکی از فعالیت هایش موضوع سلامت مردم باشد، می تواند مردم را تشوق به مراقبت بیشتر از سلامت خود کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیاز به این داریم که به فرهنگ مردم توجه کنیم، گفت: آثار شما هنرمندان  نه تنها در تهران و تنها برای یک بار که باید در کل ایران اکران شود.

مهندس مجتبی عبداللهی " معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران" نیز با حضور در این کارگاه، با بیان اینکه باید از ظرفیت های موجود در بحث سلامت و بهداشت استفاده کنیم، گفت: این کمپین توسط سازمان زیباسازی شهر تهران و با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با توجه به توانایی هایی که دارد و پس از برگزاری جلسات متعدد با این وزارتخانه برگزار شده است.

وی با اشاره به اقدامات گسترده و وسیع سازمان زیباسازی شهر تهران با ماموریت های مختلف در سطح شهر تهران، ادامه داد: این سازمان به صورت فرابخشی عمل می کند. در تابستان امسال هفتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران را داشتیم. همچنین دوسالانه دیوارنگاری شاهدان شهر، دوسالانه مجسمه های شهری، مرمت بناهای تاریخی، ساخت یادگاه شهدا در میدان امام حسین(ع) و نورپردازی بناهای فاخر نیز توسط این سازمان انجام شد.

عبدالهی با اشاره به طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر و طرح استقبال از بهار و مهر، ادامه داد: سازمان زیباسازی فعالیت های فرهنگی بسیاری را در مناسبت های ویژه ای که در طول سال وجود دارد، انجام می دهد.کارهایی که این سازمان انجام می دهد تنوع زیادی دارد و گاهی در بحث اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نیز با مشکلات زیادی رو به رو می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه تبلیغات فرهنگی اثرات خوبی در حوزه های مختلف فرهنگی داشته، افزود: پس از جلسه با دکتر ایازی" قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد" و پس از تشریح فعالیت های سازمان زیباسازی شهر تهران، قرار شد موضوع سلامت با جدیت و دقت بیشتری به منظور حساس کردن و آگاه کردن مردم، با همکاری وزارت بهداشت پیگیری شود.

به گفته عبدالهی ،پس از برگزاری این جلسات، کمپین کارگاه طراحی شهروند سالم با حضور 80 نفر از هنرمندان و دانشجویان حوزه گرافیک و چند تن از اساتید این حوزه شکل گرفته که طی سه روز به صورت رقابتی در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

گفتنی است در پایان این کارگاه سه روزه، پس از داوری آثار، طرح های برگزیده معرفی شده و از نیمه دی ماه در سطح شهر تهران اکران می شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی