بازدید 39596
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

ذوالجناح امام حسین(ع) در پاکستان

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۴۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 28 October 2015
ذوالجناح امام حسین(ع) در پاکستان  گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر ادامه دارد در زیر عکس ها بخوانید و همچنین برای ورود به سایت بر روی تیتر خبرهای کلیک کنید.

ذوالجناح امام حسین(ع) در پاکستان + عکس



روز عاشورا حضرت عباس(ع) دُل‌دُل و حضرت علی اکبر(ع) از مرتجز به عنوان مرکب استفاده کردند به همین علت در پاکستان اسب‌های مورد نظر از احترام زیادی بین مردم برخودار هستند و به اسم آنها اسب‌هایی پرورش داده می‌شود.

عکس های بیشتر را اینجا ببینید


نکته جالب در قصه «هزار و یک شب»!



از نظر ادبا برتری دادن عاطفه بر عقل برای رسیدن به حقیقت و راستی بزرگترین پیام هزار و یک شب است، زیرا شهرزاد قصه گو با تکیه بر احساس و عاطفه و نه تکیه بر منطق، توانست حقایق را به پادشاه عرضه کند و او را از ریختن خون بی گناهان بازدارد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید


در دوران بارداری چه محصولات آرایشی استفاده کنیم؟



مواد موجود در داروهای موضعی از طریق پوست  جذب بدن ‌می‌شوند و اگر برای جنین مضر باشند ممکن است موجب نقایص مادرزادی یا حتی  مرگ جنین شوند، بنابراین بهتر است در دوران بارداری حسابی حواس‌مان به کرم‌ها و لوسیون‌های موضعی باشد مثلا کرم‏های حاوی ترتینویین  که معمولا برای لایه‏ برداری و جوانسازی پوست، درمان جوش‏ها و جای جوش‌ها تجویز می‏شوند، در دوران بارداری ممنوع است...

ادامه مطلب ...


درمان جوش بعد از اصلاح به روش طبیعی

درمان جوش بعد از اصلاح به روش طبیعی

هر گونه ضربه و تروما به پوست می‌تواند باعث التهاب شود. چون با اصلاح صورت مو از ریشه کنده می‌شود می‌تواند در همان قسمت باعث التهاب شود و بصورت جوش خود را نشان دهد. پوست افراد به ضربه وارده واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهند. یعنی ...

ادامه مطلب را اینجا بخوانید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست