بازدید 4624

از بازگشت کاپیتان نوری حمایت شد

تقدیر آدم ها را به کجاها که نمی کشاند! حالا پس از اینکه کاپیتان نوروزی جان به جان آفرین تسلیم کرد، مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش می کنند کاپیتان فصل قبل خود را به خانه برگردانند. سرپرست تیم پرسپولیس در این زمینه گفت: بازگشت محمد نوری به پرسپولیس اتفاقی خوشحال کننده خواهد بود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۵۳۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 12 October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، محمود خوردبین در این خصوص گفت: محمد نوری در تمامی سال های حضورش برای پرسپولیس بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشته و جدایی او امسال به ما لطمه وارد کرد.  بازگشت این بازیکن در تعطیلات نیم فصل به پرسپولیس اتفاق بسیار خوبی خواهد بود و مطمئن باشید باشگاه از برگشتن این بازیکن استقبال می کند.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: نوری سال ها بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بسته و با بازگشت او تجربه تیم ما بسیار بالاتر خواهد رفت. بازگشت نوری به پرسپولیس هم به سود باشگاه و هم به سود خود این بازیکن است. پس از فوت هادی نوروزی شرایط روحی تیم به شدت خراب شده بود اما خوشبختانه هرروز بازیکنان وضعیت بهتری پیدا می کنند.

خوردبین درخصوص دیدار مقابل صبا قم، اظهار کرد: تیم ما در دیدار مقابل صبا فقط به سه امتیاز فکر می کند و اطمینان داشته باشید با برانکو دوباره به روز های خوب خود بازخواهیم گشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها