بازدید 2423

تاج:انتشار قراردادها منع قانونی نداشت

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه فینال جام حذفی روز بیست هشتم یا بیست و نهم اردیبهشت ۹۵ برگزار می‌شود، گفت: ایرادات جام حذفی را در سال آینده برطرف می‌‌کنیم.
کد خبر: ۵۳۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸ 15 September 2015
رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه فینال جام حذفی روز بیست هشتم یا بیست و نهم اردیبهشت ۹۵ برگزار می‌شود، گفت: ایرادات جام حذفی را در سال آینده برطرف می‌‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج درباره ایراداتی که به نحوه برگزاری جام حذفی وارد است، اظهار کرد: در حال ساماندهی این جام هستیم و امسال جام حذفی را حتی برای رده‌های پایه هم در نظر گرفته‌ایم. هر سال برگزاری جام حذفی در رده های پایه تحصیلات را از بین می برد ولی ما امسال این مسابقات را سازماندهی کردیم.

وی تاکید کرد: فینال جام حذفی را بیست هشتم یا بیست و نهم اردیبهشت ماه در خرمشهر برگزار می‌کنیم. با استاندار و رئیس هیات فوتبال خوزستان هم صحبت کردیم تا شرایط فراهم باشد.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه اصل انتقاد به سازمان لیگ را قبول دارد، تصریح کرد: امسال تلاش کردیم لیگ یک را تک گروهی کنیم. در همین ارتباط فشار زیادی هم به سازمان لیگ آمد. تلاشمان این است که لیگ یک را به لیگ برتر نزدیک کنیم نه لیگ دو که آماتور است همین موضوع باعث شد تا خیلی تیمهای لیگ دسته اول انصراف بدهند.

تاج درباره وضع قانونی برای میهمان شدن تیمهای لیگ برتری در مرحله یک شانزدهم نهایی هم گفت: ما این ایرادات را برطرف می‌کنیم و آنها را در آیین نامه سال آینده می بینیم.

وی که روی خط برنامه نود آمده بود، در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتشار قرارداد بازیکنان، تصریح کرد: در سازمان لیگ تلاش کردیم بعضی قوانین بین المللی را در فوتبالمان پیاده کنیم به رغم اینکه می دانیم برایمان دردسر دارد ولی این قوانین در آینده به نفع فوتبالمان است. یکی از این قوانین انتشار قراردادهاست. می دانستیم که انتشار آن دردسر دارد و هزینه سنگینی به مجموعه ما می آورد ولی به هر حال عملی کردن آن چند خاصیت دارد. در جامعه ما بحث درباره فساد در فوتبال وجود دارد و ما گفتیم اولین گام برای شفاف سازی همین انتشار قراردادها است.

رئیس سازمان لیگ درباره محرمانه بودن قراردادها، افزود: ماده ۳۷ بودجه باشگاه ها می گوید که مفاد کلیه قرارداد بازیکنان  مربیان  و دیگر اعضا شامل مبلغ و مدت زمان در سایت سازمان لیگ قابل انتشار است. درست است قراردادها محرمانه است ولی این محرمانه بودن تا جایی است که اینکه قوانین داخلی اجازه بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی