بازدید 4426
سردار اشتری در ایلام:

تامين امنيت انتخابات و اربعين ماموريت پليس

فرمانده نيروی انتظامی با تاکيد بر اهتمام ويژه به تکريم ارباب رجوع در رده های مختلفنیروی انتظامی گفت: تامين امنيت انتخابات و اربعين، دو ماموريت ويژه پليس در سالجاری است.
کد خبر: ۵۳۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴ 09 September 2015
فرمانده نيروی انتظامی با تاکيد بر اهتمام ويژه به تکريم ارباب رجوع در رده های مختلفنیروی انتظامی گفت: تامين امنيت انتخابات و اربعين، دو ماموريت ويژه پليس در سالجاری است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسين اشتری در آخرين برنامه سفر به استان ايلام ساعتي پيش با حضور در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي اين استان به جمع نتايج نظارت و بازرسي از رده هاي مختلف پليس ايلام پرداخت.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکيد بر اهتمام جدي به تکريم ارباب رجوع در رده های مختلف انتظامي کشور، گفت: آموزش کارکنان در اين راستا باید ارتقاء پيدا کند.

وي با اشاره به اينکه نظارت ها و بازرسی ها در نیروی انتظامی حرکت خوبی است، گفت: باید اين فرصت را مغتنم شمرد و از آن در جهت افزايش کارايي رده ها استفاده کرد.

سردار اشتري با مطلوب ارزيابي کردن اقدامات پليس در استان ايلام گفت: نتايج بازرسی ها و ارزيابي به عمل آمده حاکي از عملکرد خوب و رو به رشد استان در خيلی از موضوعات بوده و نسبت به دوره قبل ارتقاء پيدا کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکيد کرد: صيانت و معيشت کارکنان اين نيرو بايد به طور جدی پيگيري شود.

وی افزايش ۴۳ درصدی کشفيات مواد مخدر در سال ۹۳ را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: بايد اين روند در سال ۹۴ نيز استمرار داشته باشد.

سردار اشتری در ادامه از اربعين و انتخابات به عنوان دو ماموريت ويژه پليس در اين استان نام برد و گفت: در موضوع اربعين اقدامات خوبی صورت گرفته و بايد تا حصول نتيجه که برگزاری حماسه اربعين در کمال آرامش و امنيت است، ادامه يابد.

وي تصریح کرد: در موضوع اربعين نيرو و امکانات از ناجا به استان ايلام تزريق خواهد شد.

وی با تاکيد بر برنامه ريزي دقيق براي تامين امنيت انتخابات، ابراز اميدواري کرد: با تمهيدات در نظر گرفته شده، انشاالله انتخاباتي امن و ارام با حداکثر مشارکت مردم داشته باشيم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی