بازدید 3304

مهره مهم تیم کواچ برای بازیِ دوم/ شهرامِ شماره یک!

وقتی جوان تر بود و سابقه خط خوردن از تیم ملی به دست حسین معدنی را داشت، هیچکس فکر نمی کرد روزی برسد که شهرام، به دستاوردهای تیمی مهم تری نسبت به برادر نابغه اش برسد.
کد خبر: ۵۱۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 28 June 2015

بازیکنِ شماره یک تیم ملی حتی در زمانی که توسط ولاسکو به تیم ملی دعوت شده بود تا در اولین دوره لیگ جهانی برای ایران به میدان برود، هنوز مهره خام و کم تجربه ای به شمار می رفت و امتیازهای زیادی را با آبشارهایش تقدیم به بازیکنان حریف می کرد. اوج پیشرفت محمودی در والیبال، در این دو سال و به ویژه در یک سال اخیر رقم خورده است. او حالا مهره ای درخشان برای تیم ملی شده و سرمربی تیم کمتر تصمیم به تعویض این بازیکن در جریان مسابقه می گیرد. بدون تردید از نقش کواچ به عنوان یک ترینر درجه یک در پیشرفت شهرام نباید ساده عبور کرد.

آنچه امتیازآورترین بازیکن دو دیدار اخیر تیم ملی را تبدیل به مهره ای مهم برای بازی فوق حساس امشب می کند، نه قدرت و آمادگی جسمانی او، بلکه هوش بازی این بازیکن است. شهرام یکی از معدود بازیکنان این سال های والیبال ایران است که به خوبی می داند چطور با دست مدافع حریف بازی کند و بدون نیاز به ضربات قدرتی در همه فرصت ها، برای ایران امتیاز بگیرد. در بازی اول با لهستان، حدود یک سوم از 18 امتیاز او برای تیم، با تک ضربه های بسیار آرام به سمت زمین حریف به دست آمدند و این، وجه تمایز او با بازیکنی نظیر امیر غفور است که روی همه توپ ها فقط از ضربات قدرتی استفاده می کند.محمودیِ شماره 2 تیم ملی والیبال، نقشی کلیدی در مسابقه امشب بر عهده خواهد داشت. مسابقه ای که پیروزی اش، تیم ملی را به صعود نزدیک می کند و شکست در آن... شکست؟ نه، این تیم شکست نخواهد خورد!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست