بازدید 2493

فیفا: بلاتر نظر خود را تغییر نداده است

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در بیانیه ای که برای خبرگزاری آسوشیتدپرس ارسال داشته است، اعلام کرد که سپ بلاتر رییس این نهاد نظر خود را تغییر نداده است و طبق برنامه کناره گیری می کند.
کد خبر: ۵۱۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 27 June 2015

به گزارش سایت برنامه نود؛ بلاتر روز پنجشنبه در جمع کارگران ساختمانی در موزه جدید فیفا در زوریخ گفته بود که در کنفرانس مطبوعاتی روز دوم ژوئن، استعفا نکرده بود


بدنبال گزارش یک روزنامه سوئیسی که اظهارات بلاتر را منتشر کرده بود، فیفا این مطالب را به آسوشیتدپرس اعلام کرد.

بلاتر روز دوم ژوئن قول داد که در انتخابات بعدی نامزد نمی شود.

فیفا اعلام کرد که بلاتر به سخنان روز دوم ژوئن خود پایبند است.

فیفا در بیانیه ای که برای خبرگزاری آسوشیتدپرس ارسال کرده است، اعلام کرد: این سخنان بلاتر با اظهارات او هنگام اعلام تصمیمش برای کناره گیری، تناقضی ندارد.

فیفا اعلام کرد: ما اظهارات بلاتر را در روزنامه سوئیسی تایید می کنیم. اما این سخنان کاملا مطابق با سخنرانی روز دوم ژوئن رییس فیفا است.

بلاتر در کنفرانس مطبوعاتی روز دوم ژوئن خود هیچ گاه از واژه استعفا استفاده نکرد، بلکه با فروتنی بیان داشت که به وظیفه خود به عنوان رییس فیفا تا انتخابات ادامه می دهد و نامزد ریاست فیفا نخواهد شد.

با این حال تا زمانی که رییس جدید فیفا انتخاب شود، به نظر می رسد هر اتفاقی ممکن است؛ به ویژه اینکه بلاتر بدون تردید از حمایت بسیاری از فدراسیون های آفریقایی و آسیایی که تحت حکمرانی وی رشد کردند، برخوردار است.

اما هم اکنو، برنامه بلاتر استعفا در ۹ ماه آینده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست